Undercover msn-gesprek-logger..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
419
Hi Hi,
Voor zover ik weet bestaat er geen onopmerkbaar programma die msn-gesprekjes kan loggen... Maar het is dus zo dat m'n broer zoiets heeft geplaats in mijn pc of zo.. want hij weet alles na te vertellen, als je begrijpt wat ik bedoel... Hoe kom ik van iets af waarvan ik de bestandsnaam niet eens weet..... Het is geen mp1 of 2, anders zou er in de taakbalk van msn nog een Plus staan..... Kan iemand me raad geven....?

Groetjes,
©i©i
 
Geplaatst door KaWouter
Als je msn plus hebt staat dat niet in de taakbalk

zoek eens op bestandsnamen van je contactpersonen bv jantje@hotmail.com
Jawel hoor.. Bij mij stond er altijd 'Plus!' in de taakbalk... :confused:
Ennuh.. daar heb ik al op gezocht... nix te vinden.. :(
 
Misschien zit er wel een key-logger op de computer. Als je zeker weet dat het geen Plus! is dan moet dat namelijk wel.
 
Windows messenger openen > ga naar Plus! > naar beneden "open log files"
En je ziet alle logs die zijn aangemaakt.
Met wie je wanneer hebt gesproken, en wat.
 
@Rene Overtoom » Nope.. Het is geen key-logger.. Tenminste ik kan het niet vinden..

@JBS » huh..? :confused: ik heb géén msnPlus... was dus op zoek naar andere mogelijkheden om gesprekken te kunnen log-gen...

Groetjes,
©i©i
 
misschien weer zo'n rot verborgen programma, had zelf ooit eens golden eye ofzo.....

Lekkere broer heb je trouwens!!!!

Groetjes David
 
Zoek eens op *.txt of *.log o.i.d? Misschien zie je dan een bekende nickname of bekend mail adres.

Heb je 1 pc thuis of meerdere in een netwerk?
 
@ Dutchdavid » 'k Denk 't ook ja...

@ BrEeZeR » Nope... heb alles afgezocht, nix te vinden... 'k Denk dat het een programma moet zijn waarìn al het tekst opgeslagen wordt of zow... :confused:
(Heb maar één pc thuis...)

Groetjes,
©i©i
 
Welk OS heb je, bv. in XP heb je msconfig, daarin staan alle software die opstart als je de pc opstart, geef die lijst eens.
 
*ScanRegistry
*TaskMonitor
*PCHealth
*SystemTray
*LoadPowerProfile
*LoadQM
*LexStart
*LXSUPMON
*CMESys
*WinSys32
*SystemLock
*RealTray
*LoadPowerProfile
*SchedulingAgent
*'StateMgr
*SSDPSRV
*SystemLock
*run=

@JBS » Ik zie nix bijzonders........

@VeGeTtO » En dan...? Ik hoef geen key-logger, wil er alleen vanaf àls ik die heb A'tetje..... ;)

Groetjes,
©i©i
 
je hebt een groot probleem...je kan een key-logger niet blokkeren...en de enige weg om er vanaf te komen is door het vinden en verwijderen van het bestand....en by the way....A'tetje(';)') ?????? (':confused:')
 
Geplaatst door VeGeTtO
je hebt een groot probleem...je kan een key-logger niet blokkeren...en de enige weg om er vanaf te komen is door het vinden en verwijderen van het bestand....

aha....
...en by the way....A'tetje(';)') ?????? (':confused:')
hm.. dus je bent A'tetje niet??? :confused: Sorry dan... Dacht dat je iemand anders was die ook uit A'doorn komt èn dezelfde geboortedatum heeft.... :eek:


Groetjes,
©i©i
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand nog een manier om van die logger af te komen ?? 'kHeb begrepen dat een key-logger verborgen kan worden.. Dus groot kans dat dat 'm is als ik nix kan vinden op *.log *hotmail.com of zow.. Hoe kan ik de key-logger vinden èn verwijderen???
 
Neej.. 't Is 100% geen logger van msn.... :( Die heb ik allemaal uitgeschakeld staan..
 
Goede keyloggers kunnen wel verborgen worden en vanaf een andere pc bekeken worden, maar het proggie zal toch altijd wel op de geïnstalleerd moeten staan lijkt mij. Dus wat zie je allemaal staan in program files? onbekende/verdachte ertussen? ff googlen?
 
Nope.. Allemaal mappen die bekend voorkomen.. Als ik alle mappen in die mappen moet gaan bekijken en ook nog 's de mappen in Windows, dan ben ik wel eeuwen bezig lijkt me? :rolleyes: Dusss.. Zijn er geen andere programmatjes om 't te kunnen achterhalen? Ik weet wel dat een key-logger alles logt in één of ander onleesbaar file en dan kun je die file weer openen/leesbaar maken met een ander programma die in de key-logger zit.. De naam is waarschijnlijk gewijzigd waardoor ik nix kan vinden.. Ook nie tussen de verborgen mappen......

PS; Welke slimmerd heeft deze vraag op opgelost gezet?! Het is namelijk nog lang nie opgelostttt! :confused:
 
Laatst bewerkt:
Hmm....het is actief wanneer jij achter MSN zit. Dit proces moet lijkt me dan staan bij de windows processen.
Heb je daar al eens rondgesnuffeld? Post het anders hier als je er niet uit komt !
Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan