Voor een klant moest ik een herinstallatie doen op een HP Pavilion systeem. Zoals ik meestal doe heb ik mijn externe harddisk (250GB) gebruikt om de data van de klant te back-uppen. Zo ook nu: netjes "mijn documenten" en Outlook Express data weggeschreven.
Vervolgens eerst geprobeerd de Windows (XP Home) te repareren maar dat loste het originele probleem niet op, dus een complete herinstallatie vanaf de verborgen partitie gedaan. Daarbij heb ik vergeten om de externe harde schijf los te koppelen en die is door de HP software netjes mee geformatteerd.
Ik ben dus de backup data van de klant en spullen van mij zelf kwijt …..
Welk undelete programma adviseren jullie om te proberen nog wat te redden?
Graag advies; ik heb het hard nodig!
Vast dank
Rob
PS
Mijn eigen systeem is een dual-boot XP Pro/Vista Ultimate, voor het geval Vista betere mogelijkheden biedt…
Vervolgens eerst geprobeerd de Windows (XP Home) te repareren maar dat loste het originele probleem niet op, dus een complete herinstallatie vanaf de verborgen partitie gedaan. Daarbij heb ik vergeten om de externe harde schijf los te koppelen en die is door de HP software netjes mee geformatteerd.
Ik ben dus de backup data van de klant en spullen van mij zelf kwijt …..
Welk undelete programma adviseren jullie om te proberen nog wat te redden?
Graag advies; ik heb het hard nodig!
Vast dank
Rob
PS
Mijn eigen systeem is een dual-boot XP Pro/Vista Ultimate, voor het geval Vista betere mogelijkheden biedt…