Unibet inactief account

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik heb van unibet een mail gekregen dat ik mijn account al een jaar niet heb gebruikt
IK kan mij niet herinneren dat ik een account heb aangemaakt omdat ik nooit mee doe en met zulke dingen
Zij schrijven mij dat ze nu elke maand 5 EU gaan afschrijven omdat ik mijn account niet gebruik
Er staat ook geen geld op dus hoe gaat dat in zijn werk ??
weet iemand hier een oplossing voor
Het account verwijderen lukt niet ik kan op geen enkele manier bij mijn account komen
Hebben meerdere mensen ook zo iets gehad en hoe hebben zij dat opgelost
hieronder de melding

Hierbij informeren wij je dat je niet actief bent geweest op je Unibet account voor 12 opeenvolgende maanden.

In een overeenkomst met het Inactive Accounts Directive en onze Algemene Voorwaarden zullen er inactiviteitskosten van €5 per maand worden berekend voor iedere maand dat je inactief bent, vanaf 12 maanden en meer. Dit zal gebeuren totdat het saldo op je Unibet account €0 bedraagt of tot het moment jij weer actief bent op uw account. Indien je geen saldo op uw account hebt is deze regel uiteraard niet van toepassing.

Voorkom deze kosten door in te loggen binnen 30 dagen na het ontvangen van deze email. Indien je binnen 4 maanden inlogt zullen alle gemaakte inactiviteitskosten retour met terugwerkende kracht teniet worden gedaan.

Indien je account na 30 maanden nog steeds inactief is zal dit account permanent worden gesloten, en eventueel resterend saldo zal over worden gemaakt naar de Malta Lotteries and Gaming Authority.

Voor verder informatie over inactieve accounts verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden in point 2.14. in punt 2.14. Indien je je inloggegevens bent vergeten kun je hier klikken.

Hartelijk bedankt voor jouw begrip!

Ook alle links die ik gebruik om mijn account te bereiken zijn niet in gebruik deze werken gewoon niet

e de waele

Lijkt mij een spam bericht, bedoeld om je (bijv.) te verleiden tot het betalen van het een en ander, het nemen van een unibet account, het bezoeken van websites die (mogelijk) malware of reclame bevatten etc.
Zou bijv. kunnen dat ze je willen overhalen je unibet accountgegevens af te geven aan een gefakete website als je een unibet account zou hebben. Dus een phishing poging!

Vooral dat "Klik hier voor je inloggevens" is verdacht, zéker als de link waar het over gaat niet (direct) met unibet.com te maken heeft!

Tijs.

TIJS
Ik had ook deze gedachten.
Maar ik weet een ding zeker dat er geen geld op staat ze kunnen dus geen geld in pikken Ik ga hier niet op reageren en gewoon verwijderen klaar
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan