unicows.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

broker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Sinds ik Xp professional heb draaien en Norton antivirus 2004 ,kan ik msn messenger niet meer opstarten.Geeft foutmelding dat het de module Unicows.dll niet kan vinden.Kan alleen opstarten via de button bovenin het scherm,maar kan geen foto's ontvangen op profielen zien.Wat kan ik doen ???

Heb ik natuurlijk al gedaan om alles opnieuw te installeren maar zelfde foutmelding blijft.Op de een of andere manier installeert die unicows niet mee.Kan het aan mijn beveiliging liggen??

Ik denk het niet. Ik draai ook windows XP met Norton. Geen problemen. Ik heb MSN 7.0....
Verder zou ik niet weten wat het probleem kan geven...

Ja, ik sta ook voor een raadsel. Het is net of die bepaalde dingen niet oppakt.Heb ook 7 geinstalleerd ,wel 5x en iedere keer als ik de snelkoppeling gebruik krijg ik de foutmelding.Ook als ik naar mijn hotmail ga krijg ik de foutmelding bij elke handeling die ik doe en moet dan ongeveer een minuut wachten voordat ik verder kan.Ben er radeloos van,want niemand schijnt een oplossing te hebben.In ieder geval bedankt Rick

Bedankt Frans, op deze site ben ik geweest en geprobeerd de zip te downloaden maar gaat dus niet,krijg niet geopend.Heb hiervoor ME erop gehad en toen Xp erover heengezet ,kan dit het probleem zijn?

probeer dit eens ik heb de eerste oplossing gebruikt en alles ok

*Oplossing 1:
- Sluit MSN af.
- Klik Start, klik Uitvoeren.., typ %PROGRAMFILES%\MSN Messenger, en druk op ENTER om Windows Verkenner te openen.
- In de lijst van bestanden, klik met je rechter muisknop op MSNMSGR, en klik vervolgens op Eigenschappen.
- In het Eigenschappen venster, klik de Compatibiliteits tab, en haal het vinkje weg uit het bovenste selectievakje.
- Klik OK.
- Start MSN Messenger, en meld je aan.

*Oplossing 2:
- Download unicows.zip vanaf DLL-files.com
- Open het bestand met een ZIP Programma. In Windows XP en later kan je het gewoon openen, anders moet je eerst even een programma als WinZip installeren.
- Als je unicows.zip opent zie je daarin UNICOWS.DLL staan.
- Klik Start, klik Uitvoeren.., typ %PROGRAMFILES%\MSN Messenger, en druk op ENTER om Windows Verkenner te openen.
- Sleep het UNICOWS.DLL bestand vanuit je ZIP programma naar het Verkenner venster die je net geopend hebt.
- Start MSN Messenger, en meld je aan.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan