unidentified network???

Status
Niet open voor verdere reacties.

amixpl

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
hallo,

ik heb laatst windows 7 geinstalleerd en dat ging helemaal goed. maar na een paar maanden startte ik mijn computer op en
stond er een waarschuwings teken op mijn netwerk icon( zo een als er bij de titel van de topic staat). dus ik click erop en ik zie staan "unidentified network" en achter mijn verbinding staat "limited access". ik heb engelse windows 7 ultimate. dit heb ik nooit gehad met vista. kan iemand me helpe. ik heb totaal geen verstand van internet. ik weet maar een heel klein beetje.

helpp!!

Ik ga er van uit dat je een draadloze internetverbinding hebt.
Probeer de verbinding eens zonder beveiliging. Dus WEP of WPA2 uitgeschakeld.
Als daar het probleem niet zit, moet je in een andere hoek zoeken.
Ga naar het vakje Uitvoeren en typ daar ncpa.cpl gevolgd door Enter. Je draadloze adapter zal nu verschijnen. Klik deze met je rechtermuisknop aan en kies Eigenschappen. Schakel daar Internet Protocol Version 6 (TCP/IPv6) uit en start de computer opnieuw op.
Succes! Martin

"unidentified network" WINDOWS 7

Ik heb het zelfde probleem als eerder hier genoemd:

ik heb een cpmputer met windows 7 gekocht. Tijdens opstartfase mijn wireless verbinding aangemeld , dat ging ook helemaal goed. Echter na een uurtje of 5 startte ik mijn computer op en
stond er bij ook een waarschuwings teken op mijn netwerk icon met daarbij "unidentified network" en achter mijn verbinding staat "limited access". Ik heb reeds Internet Protocol Version 6 (TCP/IPv6) uitgeschakeld maar dit heeft niet de oplossing geboden.

Wie kan mij helpen? ik kom er niet uit!

Ik heb inmiddels WEP/WPA2 uitgeschakeld en opnieuw the WSE-key ingevuld. Heb nu wel wireless toegang tot internet :), maar is mijn internetverbiding nu nog beveiligd?

Als ik met mijn rechtermuisknop op mijn verbinding iccon klik en properties bekijk staat er nu:

Security type: WPA2-personal
Encription type: WPA
Network Security Key: ******* (heb mijn sleutel/code ingevoerd)

Je probleem is dus opgelost. En volgens de info die je schrijft is het ook nog beveiligd met WPA-2.
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan