Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
rob,Steven,
Ik heb dat even getest met =ALS(A1<>0;"klopt";""), maar als ik in A2 iets zet, gebeurt er niets. Dus ik snap deze truc ook niet.
Groet,
Het doorvoeren van opmaak en formules inschakelen of uitschakelen
Als u het doorvoeren van opmaak en formules inschakelt, krijgen nieuwe gegevens die u onder aan een lijst typt automatisch de opmaak van de voorgaande rijen en worden formules die in elke rij worden herhaald automatisch gekopieerd. De opmaak en formules worden alleen doorgevoerd als deze in ten minste drie van de vijf rijen vóór de nieuwe rij in de lijst voorkomen.
Kies Opties in het menu Extra en klik op het tabblad Bewerken.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Als u de opmaak van nieuwe gegevens automatisch wilt aanpassen aan de rest van de lijst, schakelt u het selectievakje Opmaak en formules van lijsten doorvoeren in.
Als u nieuwe gegevens niet automatisch wilt opmaken, schakelt u dit selectievakje uit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.