Beste exceltoppers,
Ik ben op mijn werk bezig om een overzicht te creeren van alle lopende projecten.
In het tabblad met hun eigen naam vullen ze hun project in en dmv een macro wordt deze naar het tabblad projectoverzicht gekopieerd. Daar vullen ze verdere informatie aan.
Wat ik eigenlijk wil is dat zij het tabblad projectenoverzicht vullen en dmv een functie in hun 'eigen' tabblad, hun eigen tabblad gevuld wordt met deze informatie, zodat ze maar 1x hoeven in te vullen.
Als ik verticaal zoeken doe, vind deze alleen de eerste waarde.
Ik wil dus dat wanneer een project ingevuld wordt in tabblad projectenoverzicht de waarden unit, locatie, gerecht, status en deadline automatisch gevuld worden in een tabblad met naam.
is dit mogelijk?
Groeten,
Joris
Ik ben op mijn werk bezig om een overzicht te creeren van alle lopende projecten.
In het tabblad met hun eigen naam vullen ze hun project in en dmv een macro wordt deze naar het tabblad projectoverzicht gekopieerd. Daar vullen ze verdere informatie aan.
Wat ik eigenlijk wil is dat zij het tabblad projectenoverzicht vullen en dmv een functie in hun 'eigen' tabblad, hun eigen tabblad gevuld wordt met deze informatie, zodat ze maar 1x hoeven in te vullen.
Als ik verticaal zoeken doe, vind deze alleen de eerste waarde.
Ik wil dus dat wanneer een project ingevuld wordt in tabblad projectenoverzicht de waarden unit, locatie, gerecht, status en deadline automatisch gevuld worden in een tabblad met naam.
is dit mogelijk?
Groeten,
Joris
Laatst bewerkt: