uninstal problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

amiso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
ik heb diverse software in het verleden geinstalleerd en daarna gedesinstalleerd heb gedacht dat alles van mijn pc verwijderd was maar dat bleek niet het geval te zijn heel veel restjes achter gebleven van wat ik allemaal ooit gedownload hebt hoe kan ik die alsnog verwijderen? het zijn 0ngeveer 600 restjes van alles en nog wat, als ik het probeer te verwijderen krijg ik een verwijzijng dat het niet kan , heb gebruik gemaakt van advancesystemcare uninstal software is weg maar niet de restjes het blijft in het geheugen zitten:(:mad:.

Indien je zoveel restjes zijn achtergebleven dat is het verstandiger een clean install te doen. Hetgeen betekend vanaf de Windows CD opstarten, eerst de partities verwijderen, en vervolgens windows de partties opnieuw laten aanmaken en Windows alles laten formatteren zonder een snelle formaat te gebruiken.

Mocht je een recovery partitie hebben, dan kan je deze ook gebruiken om weer terug te gaan in de fabrieksstand.

Success ermee!

Gebruik voortaan Piriform CCleaner, met dit programma houd je geen restjes over op je computer.

@ Amiso, Welkom bij Helpmij.nl trouwens :)

Indien je zoveel restjes zijn achtergebleven dat is het verstandiger een clean install te doen. Hetgeen betekend vanaf de Windows CD opstarten, eerst de partities verwijderen, en vervolgens windows de partties opnieuw laten aanmaken en Windows alles laten formatteren zonder een snelle formaat te gebruiken.

Mocht je een recovery partitie hebben, dan kan je deze ook gebruiken om weer terug te gaan in de fabrieksstand.

Success ermee!

thanks het word een zware klus zonder windows cd ( is wel legaal hoor)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan