uninstall Norton internet security 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijack966

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
ik probeer zonder succes Norton internet security 2006 te uninstallen maar als ik dit doe via mijn computer->configuratiescherm->software dan krijg ik de volgende mededeling:

"er moet een Norton internet security-account met supervisorrechten zijn aangemeld om dit product te kunnen verwijderen. Als Norton internet security niet actief is, moet u op het menu start klikken, Norton internet security selecteren en u aanmelden. setup wordt nu afgesloten.Typ voor meer assistentie de volgende URL in uw browser: ww.symantec.com/uninstall"

norton internet security werkt niet meer omdat al verscheidene onderdelen zijn verwijdert behalve norton internet security 2006 zelf.(denk aan liveupdate en dergelijke)

wat kan ik doen zodat ik alsnog Norton internet security 2006 kan unstallen??

mvg,

Hijack966

thanxxxxxxxx

thanxxx mate, hij is nu uninstalled en ik kan eventueel weer een nieuwe versie erop knallen thnaxxxxxxxxxx!!!:thumb:

mvg,

Hijack966

Graag gedaan, ik zou alleen niet meer kiezen voor Norton, er zijn genoeg alternatieven, zowel betaald als gratis, die minstens even goed zijn of vaak beter, maar in ieder geval een stuk minder belastend en vriendelijker voor je systeem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan