Uninstall probleem CoD 2...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Uninstall probleem CoD 2...

Ik wou dus CoD 2 uninstallen.
Als ik het probeerde stond er "Preparing UninstallShield", maar dan kwam er niks meer...
Ik heb het al helemaal van mijn PC gesmeten, en als ik het via de DVD wil uninstallen is het precies het zelfde...
Ik heb met EasyUninstaller gekeken en daar staat dat hij het Uninstaller Path niet meer vind.
Als ik het met EasyUninstaller probeer staat er dat de game succesvol geuninstalled is maar als ik het spel dan opnieuw probeer te installeren staat er nogal Play SinglePlayer, Play Multiplayer en Uninstall...

Iemand een andere methode?
 
zet het spel er eens opnieuw op en probeer het dan opnieuw
 
Moet ik het dan gewoon kopiëren van de DVD?
Want als ik de DVD erin steek, staat er geen install maar wel uninstall :confused: .
 
Welkom op Helpmij.:)

Als je in Verkenner naar de COD 2 dvd gaat, vind je wel een "setup", ik vermoed dat jij nu het automatische opstartscherm van COD 2 bedoelt, die je krijgt als je de dvd erin doet.
 
Er staat een setup, en dan krijg ik dit:

"Preparing UninstallShield", en dan komt er niks meer...

Bij Verkenner op de COD2DVD staat er geen uninstall, behalve een setup. Als ik op setup klik krijg ik hetzelfde als hierboven :).
 
Met wat voor doel wil je het spel verwijderen, omdat je het weer schoon wilt installeren?

Wat je kunt doen is de CoD2 map handmatig verwijderen uit C:\Program Files\Activision\ (standaard directory).
Daarna zou je het register op kunnen schonen met bijv. Ccleaner.
In principe zou het spel dan geheel uit je systeem moeten zijn.
 
Ik had het al helemaal verwijderd.
Ik heb nu eens gescant met CCleaner en dan klikte ik op de COD2DVD en er stond weer uninstall... en geen install.


EDIT:

Ik heb de PC een keer gereboot en nu is het blijkbaar toch gelukt.
Ik heb het nog eens via verkenner-->setup gedaan en nu is het gelukt.
Kga het spel nu weer installeren :).

Bedankt iedereen die supersnel gereageert heeft en dit topic mag gesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Satangel zei:
Bedankt iedereen die supersnel gereageert heeft en dit topic mag gesloten worden.
Zet de vraag dan even op opgelost als je wilt, dank je. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan