uninstall

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielzie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Als ik bepaalde programma's wil deïnstalleren dan zegt hij, could'nt find install.log. En als ik dan de hele map delete zie ik het programma er niet meer tussen staan, maar als ik rechts klik op een willekeurig bestand staat er wel dat ik dat bestand kan openen met het programma (wat ik dus verwijderd heb). Hoe krijg ik dit weg?

Met vriendelijke groet,
Niels

Welkom op de Helpmij !

Ga het bewuste programma eerst maar weer installeren en zorg ervoor dat het precies op dezelfde plek terecht komt (schijf, map, naam etc.) als waar het voorheen stond.

Nu wordt het de-installeer tooltje waarschijnlijk weer goed geinstalleerd en kun je na de installatie binnen software van het configuratiescherm het progje op de "nette" manier verwijderen.

Wat je nu gedaan hebt is weliswaar het progje om zeep helpen (mappen weggooien), maar de registerverwijzingen zijn er nog steeds. Die worden pas verwijderd als je het progje op de "nette" manier de-installeert.

Nee, als ik hem opnieuw installeer in dezelfde folder zegt hij nog steeds, unable to open install.log
HELP MIJ :S :P

dan moet je handmatig de boel in het rgister opschonen, maar da's redelijk gevaarlijk (rommelen in het register)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan