Unison

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelikan

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
38
Heb gisteren een IMac gekocht en probeer nu Unison newsreader aan de praat te krijgen.
Begrijp er nog niet veel van. Op mijn pc gebruik ik XNews en die werkt altjd perfect: altijd complete threads, netjes gegroepeerd, downloaden, decoderen, alles in 1x. Met Unison krijg ik alleen maar onvolledige threads, heel kleine mp3 bestandjes, die wel worden gedownload als ik dat aangeeef maar vervolgens niet afspelen. Er staan trouwens ook maar heel weinig mp3 bestanden, XNews download veel meer. Ze ook niet echt goed wat bij wat hoort. Kortom: Werkt Unison anders dan XNews? Wat doe ik verkeerd? Handleiding is zo kort, daar kan ik niet zoveel mee. Bedankt.
 
Hallo Pelikan,

heb je jezelf wel geregistreerd bij unison? Ik heb zelf een imac en gebruik unison. Voor zover ik me herinner, heb ik wel een (klein)bedrag betaald om de software te gebruiken.
 
Hallo Pelikan,

heb je jezelf wel geregistreerd bij unison? Ik heb zelf een imac en gebruik unison. Voor zover ik me herinner, heb ik wel een (klein)bedrag betaald om de software te gebruiken.

Het is shareware maar voor ik betaal moet ik toch eerst weten of het een beetje goed werkt.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan