Unistall niet aanwezig???

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Haag

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Hoi ik heb een probeempje met wat spellen op mijn computer. Ik wil ze namelijk eraf gooien, maar kan nergens een unistall file vinden en via software verwijderen zie ik ook deze spellen niet.

Mijn vraag was hoe ik dit nu het beste kan doen en natuurlijk het veiligste zonder andere files te beschadigen.

Hoor het graag van jullie :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi ik heb een probeempje met wat spellen die ik heb gedownload van internet.

Zou je die regel willen weghalen? Dat is hier niet echt aan de orde en het kan als resultaat een slotje opleveren.

Zodra je het gedaan hebt haal ik deze post weg.

Geplaatst door BrEeZeR

Zou je die regel willen weghalen? Dat is hier niet echt aan de orde en het kan als resultaat een slotje opleveren.

Zodra je het gedaan hebt haal ik deze post weg.
Nu snap ik toch helemaal niet wat het probleem is met de vraag.

Heb het verwijderd, maar zal misschien te maken hebben met het niet helemaal legaal zijn van het principe....

@Breezer,
Ik begrijp jouw opmerking niet helemaal zou je dat eens kunnen uitleggen.
In de huisregels staat toch echt de onderstaande tekst.

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

De haag krijgt dus iets niet voor elkaar en wil hier dus over praten hij plaatst geen links, dus wat is het probleem dan.

Om even op het probleem terug te komen, probeer eerst die spelletjes eens opnieuw te installeren. Dus gewoon over de oude spelletjes heen.
Heb je dan nog geen uninstall-mogelijkheid in Configuratiescherm, Software en ook niet in Start, Programma's, dan moet je die spelletjes handmatig verwijderen uit je Program Files.
Daarna kun je via Start, Uitvoeren, Regedit het register doorzoeken op de namen van die spelletjes. (Menu Bewerken, Zoeken.)
Sleutels met die namen kun je ook verwijderen.
Wees echter wel voorzichtig als je in het register werkt! Als je een verkeerd item verwijdert kun je problemen krijgen. Als je niet helemaal zeker weet wat je doet, kun je die verwijzingen beter laten staan.
Of download hier het gratis programma Regcleaner. Als je dit opstart zie je een lijst met programma's die registersleutels hebben. Als die spelletjes op die lijst staan, vink je ze aan en vervolgens verwijder je ze.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan