unknown zone

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bingo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hoi allemaal,

Mijn computer doet een beetje vreemd.
Telkens als ik een website ga krijg ik de melding unknown zone. Ik gebruik op dit moment alleen internet explorer. Voorheen gebruikte ik firefox.

Het zijn maar een paar websites waarop ik het volgende bericht te zien krijg onderaan recht, icoontje: unknown zone (mixed) rood omcirkeld met een oogje. Het kan met de instellingen te maken hebben van beveiligde website maar hoe pas ik dit in hemelsnaam aan..?

Ik heb het met als ik naar mijn hotmail wil lezen.. er staan dan van die enorme koeletters.
Ik gebruik op dit moment alleen avg, de gratis downlaod versie.

Help.

Hoi Nanette,

Ik heb direkt adsl. Niet het NET. Geldt de link dan alsnog?

Hoi Nanette,

Ik snap nu niet hoe ik het moet aanpassen in de Engelse versie van windows xp...:shocked: Weet jij het?

Bingo, ik heb Ndl WinXP, maar ik zal mijn best doen;
Open Networklocations (of iets dergelijks), meestal op je bureaublad
Ga dan naar Networkconnections (of zoiets) tot je rechts een scherm ziet met LAN- , wireless en evt. 1394 connections. Kies LAN als je mét draad en Wireless als je zonder draad op het WWW gaat en ga dan verder zoals onder aangegeven.

Misschien nog een optie:
Klik rechts op je internetverbinding bij je klok rechtsonderin.
Klik op Open Network connections (of zoiets, iig bij mij de onderste van de rij opties) en kies dan voor LAN of Wireless

Klik daar rechts op, kies Properties en scroll in het linkerscherm naar TCP/IP (helemaal onderaan)
Klik daarop en kies de Properties-knop
In het venster dat je dan krijgt bij 'Preferred DNS server' 208.67.222.222 intikken.
Laat de bovenste bij IP op automatisch staan!!
Klik op OK

Laatst bewerkt:
Dank je Nanette. Maar is dit wel goed voor de computer?:)

Kan in ieder geval tijdelijk geen kwaad, en ik was van plan om over een week of zo DNS weer op Automatisch terug te zetten om te kijken of het KPN-netwerk intussen gemaakt is (na eerst de nummers opgeschreven te hebben natuurlijk :) ). Daarmee draai je alles gewoon weer terug naar de oude situatie. En je hebt eigenlijk weinig keus, of je moet het zonder Hotmail etc. willen doen tot het netwerk eindelijk - wanneer?? - gemaakt is.

Maar is het nu gelukt bij jou?

Hotmail en eBay doen het weer bij mij zonder dat ik DNS verandert heb gelukkig:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan