Unmountable boot volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipperdeflap

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
7
ik heb dit zelfde probleem....en probeer dus nu..die opstart progr. op 6 diskettes te zetten..maar dat lukt niet....
ik heb het al op cd gezet..( packed )..
en hij doet het niet ... als ik hem hier ( windows 98 ) zou unpacken..zou dat kwaad kunnen doen?..gaat hij dan geen xp files met 98 files verknoeien?..


ik denk namelijk dat de cd het niet..doordat ik het niet unpacked heb..
( ik heb het misschien een beetje slordig uitgelegd:O)
alvast bedankt
 
Heb het al 3 x mee gemaakt met mijn packard bell oem versie van XP , ik zou liever willen weten hoe je voorkomt die melding te krijgen , heb al 3x format c: moeten doen ?
rolleyes.gif
 
Nou ik denk dat het er bij mijn meer mee te maken heeft dat ik een packard bell met restore disk heb .
Aangezien er geen cd is meegeleverd en er 2gb hardeschijf word gebruikt om een verborgen patitie neer te zetten met hun software en XP natuurlijk .
En die alleen aan te roepen is met je restore disk , kom ik telkens in de problemen met die foutmelding ik weet niet of dat ook zo zou zijn als je wel losse cd erbij kreeg .
Zoals mijn vorige packard bell met een restore cd met de hele mikmak erop ?
 
Heb ik ook (teminste, zoiets en van Compaq). Op mijn D:/ staat Windows. De CD heb je geen fluit aan, zo'n 50 mb beschreven als het dat al is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan