Hallo
Ik heb de pc van een vriendinnetje van mijn zoon hier met de foutmelding:
unmountable_Boot_volume
Is dit de eerste keer dat u dit scherm krijgt dan bla bla bla
Stop:0x000000ED(0x81B7F620,0xc0000032,0x00000000,0x00000000
Als ik het goed heb begrepen was dit probleem er ineens.
Het is een HP pentium 4, 256 mb sdram,40gb hd, 1,5GHZ
Volgens mij is er een bestand beschadigd maar ik kan er niets opzetten omdat ik telkens het blauwe stopscherm krijg.
Ik heb geen Windows Xp home-cd.
Bij deze pc is niets geleverd en staat alles op de harde schijf.
Ik heb opgestart met een windows 98 systeem diskette en kan de c: schijf niet vinden.
In de Bios staat deze wel het is een WDC WD 400EB-11CPF0, deze schijf is een S.M.A.R.T. schijf.
S.M.A.R.T. adviseert ook om zo snel mogelijk een backup te maken omdat de HD kapot aan het gaan is.
Ik heb ook geprobeerd om in veilige modus op te starten met 0 resultaat het werkt gewoon niet krijg weer het blauwe scherm met de foutmelding.
Wie weet hier op raad?
Ik heb op de windows pagina gekeken maar mijn engels is daar voor niet goed genoeg.
Groetjes,
Germa
Ik heb de pc van een vriendinnetje van mijn zoon hier met de foutmelding:
unmountable_Boot_volume
Is dit de eerste keer dat u dit scherm krijgt dan bla bla bla
Stop:0x000000ED(0x81B7F620,0xc0000032,0x00000000,0x00000000
Als ik het goed heb begrepen was dit probleem er ineens.
Het is een HP pentium 4, 256 mb sdram,40gb hd, 1,5GHZ
Volgens mij is er een bestand beschadigd maar ik kan er niets opzetten omdat ik telkens het blauwe stopscherm krijg.
Ik heb geen Windows Xp home-cd.
Bij deze pc is niets geleverd en staat alles op de harde schijf.
Ik heb opgestart met een windows 98 systeem diskette en kan de c: schijf niet vinden.
In de Bios staat deze wel het is een WDC WD 400EB-11CPF0, deze schijf is een S.M.A.R.T. schijf.
S.M.A.R.T. adviseert ook om zo snel mogelijk een backup te maken omdat de HD kapot aan het gaan is.
Ik heb ook geprobeerd om in veilige modus op te starten met 0 resultaat het werkt gewoon niet krijg weer het blauwe scherm met de foutmelding.
Wie weet hier op raad?
Ik heb op de windows pagina gekeken maar mijn engels is daar voor niet goed genoeg.
Groetjes,
Germa