Unreal 2: The awakening

• Onderwerp starter Onderwerp starter KwarK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is echt de moeite

Hoi
Eindelijk heb ik hem .
En is echt de moeite.
Graphics =10/10
Sound =10/10
Gameplay =10/10
:p :D
Alle zeker bij mijn top 5 aanwezig.
Enigste min punt.
De laad tijd is soms wat lang naar men goesting.
Pc is nu wel niet de top :rolleyes:
Maar aanrader. :thumb:
Veel plezier allemaal

jij kiezen.

Nou kan iedereen het wel een 10 geven.Maar ik vind ook dat je zelf moet weten hoe jij het spel vind.

Re: is echt de moeite

Geplaatst door apostel
Hoi
Eindelijk heb ik hem .
En is echt de moeite.
Graphics =10/10
Sound =10/10
Gameplay =10/10
:p :D
Alle zeker bij mijn top 5 aanwezig.
Enigste min punt.
De laad tijd is soms wat lang naar men goesting.
Pc is nu wel niet de top :rolleyes:
Maar aanrader. :thumb:
Veel plezier allemaal

Noouuuw, Het is zeker een topspel, maar ik heb m in 2 dagen uitgespeeld, en nu is er dus geen **** meer aan...
Zit niet eens multiplayer in (jaja daar is UT2003 voor, maar dat maakt Unreal II wel saaier...)

zo no.

Zit er geen multiplayer bij.Dan is het best wel saai.Ik dacht op die foto's van KWARK van zo mooi spel,daar zal multiplayer op zitten.En het zit er niet op.

Re: Re: is echt de moeite

Geplaatst door KwarK

Noouuuw, Het is zeker een topspel, maar ik heb m in 2 dagen uitgespeeld, en nu is er dus geen **** meer aan...
Zit niet eens multiplayer in (jaja daar is UT2003 voor, maar dat maakt Unreal II wel saaier...)

Tja ,dat is al minder :confused:
Geen multiplayer en in 2 dagen .
Dit is zeker niet zo met UT2003 toch niet in 2 dagen .
De rest blijft dan 10 maar dan zal er toch 1 beoordeling minder krijgen (maar hoe beschrijf je die :D )
Maar laat degene die het nog niet gespeeld hebben hun niet ompraten zeker eens spelen.
Maar geef er dan niet teveel geld aan ;).
Alle genoeg gezaagd .
Game on :thumb:

half jaartje.

Je moet gewoon een half jartje wachten.Dan is hij 30%goedkoper.Want hoe duur kost hij nu dan in de winkel.

Re: Re: Re: is echt de moeite

Geplaatst door apostel

Tja ,dat is al minder :confused:
Geen multiplayer en in 2 dagen .
Dit is zeker niet zo met UT2003 toch niet in 2 dagen .
De rest blijft dan 10 maar dan zal er toch 1 beoordeling minder krijgen (maar hoe beschrijf je die :D )
Maar laat degene die het nog niet gespeeld hebben hun niet ompraten zeker eens spelen.
Maar geef er dan niet teveel geld aan ;).
Alle genoeg gezaagd .
Game on :thumb:

UT 2003 had ik in 3 dagen uitgespeeld.
Maar dat kan je daarna nog op internet spelen, en zijn er mods voor enzo...

Btw, zon beoordeling kan je Replay noemen ;)

Re: Re: Re: Re: is echt de moeite

Geplaatst door KwarK

UT 2003 had ik in 3 dagen uitgespeeld.
Maar dat kan je daarna nog op internet spelen, en zijn er mods voor enzo...

Btw, zon beoordeling kan je Replay noemen ;)

:8-0:
in drie dagen.
Amai dacht dat ik een freak was(5dagen). :D
En ja Replay dan maar een 6 ;) :p

Unreal 2003 : multiplayer
Unreal 2 : singelplayer

Eevn voor de duidelijkheid er zijn gewoon 2 versies van. K' vind unreal 2 wel mooi al is ie (hoop ik) niet beter als metriod prime ( als ik de revieuws mag geloven). Singelplayer kan ook wel cool zijn. Btw unreal 2003 is nie zo moeilijk als je aan de besturing bent gewend (dubbel jumps en zo) kun je hem zo uitspellen. 1 Week deed ik der over

zwar kl*te

Ja,maar dat is zwar kl*te.Koop je een spel van €50.- En dan heb je het binnden een week uitgespeeld.Dat is gewoon niet leuk meer.Als je dat elke week doet.Dan ben je een fortuin kwijt aan spellen.

Inderdaad, maar zijn toch al gauw zo'n 22 levels d8 ik en wel een vet verhaal om maar niks over de graphics te zeggen :Kwijl:.
Maarja als je hem zo uitspeeld, dan beleef je er geen plezier meer aan, tenzij ze natuurlijk met expansion packs komen, en als je naar unreal 1 kijkt zal dat bij 2 zeker ook gebeuren.

Maar ik denk dat niet iedereen hem in 2 dagen, zitten nog redelijk pittige stukken in...

Unreal 2 is toch 7 feb (morgen) uit? Zo ja, ga ik em gelijk ff halen!

ja.

Ja.Daar heb je gelijk in pcmaniaxxx.Volgens mij komt hij morgen uit.Maar KWARK heeft het altijd wel eerder.

weet iemand aan site war je dat gave spel kan downloaden??? zo neej, dan zal ik nog maar ff door motten sparen :(

Geplaatst door roelieboelie
weet iemand aan site war je dat gave spel kan downloaden???

Dit soort vragen zijn verboden op helpmij.nl geen warez craks of what ever vragen als het illigaal is. Anyway ik heb best 50 euro over voor een spel als het maar een week is om niet te vergeten luigi's mansion was ook heel kort ik heb hem gehuurd en er flink wat lol aan beleeft

okee.gehuurd.

Okee,dolphin.Huren is wat anders want dan betaal je voor zoon spel maar €10.- voor een weeek volgens mij(weet niet helemaal zeker)En als je zoon spel koopt ben ik er ook achter.koop je het voor €50.- en dan kom je 2 maanden later bij bartsmit.Dan ligt hij al voor €38.- En dan voel ik me echt genaaid! :D

Hoe kun je nu hiervan een print screen vergeten???

Hoi
Deze print screen is ook de moeite hee??
:D ;)
Hoe kon je die u vergeten Kwark???? :p

Bijlagen

• screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 14
Haha die heb ik toevallig wel, alleen nog niet gepost ;)
ook paar screenies van de eindbaas maar dan is het voor jullie weer zo saai :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan