unreal tournament doed vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snow Power

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
elke keer als ik een bepaalde server in will gaan dan krijg ik een critical error maar soms kan ik er gewoon in komen. bv gisteren wil ik een server in gaan krijg ik een critical error en vandaag ga ik dezelfde server in krijg ik geen critical error.

error.bmp

die error krijg ik. ik heb genoeg hd ruimte en ram. maar zoals ik al zij bij bepaalde servers en het is niet vast.

dus de ene moment krijg ik error de ander moment niet ik heb ut verwijdert en weer geinstalleerd nog steeds niet. ik heb thuis 2 computers ik heb ut op de cyrix en als ik met de p4 speel krijg ik dat ook dus op allebei de computers eerst had ik dat niet.

nou gaan er allemaal vraag tekens door mij heen.

Je hebt wel alle updates gedownload en geinstallerd?
en hoe groot is je virtueel geheugen? het kan zijn dat die iets te klein is ingesteld.

db

ik heb De Goty editie dus de updates zitten er automatisch in. en mijn virtueel geheugen die heb ik niet handmatig ingesteld die laat ik door windows zelf instellen.

1e Pc
Cyrix 266 MHz
192 MB RAM
C: 3 gig hd
D: 15 gig <-- ut is daarop geinstalleerd
TnT2 32 MB videokaart
Windows 98 eerste editie

2e Pc
P4 2.0 GHz
256 MB RAM
C: 80 gig
Geforce4 64 mb videokaart
UT wordt via netwerk opgestart.
Windows XP

allebei de zelfde probleem

Bij beide computers heb je het?
Als het alleen op de cyrix kun je eens proberen de swap file niet op de C maar op de D te laten zetten.
daar is net ff meer ruimte

db

nou ik heb net de swap file 1.5 van mijn fysieke ram geconfigureert dus de swap file us nu 288 mb ik weet niet maar dat zou meer dan genoeg zijn voor ut. en het is aleen bij bepaalde servers.

schijf opruiming.

En zorg dat je dan even schijfopruiming doet.Om de rotzooi er helemaal af te gooien.Bij Win.ME>start>programmaas>B.C>Systeemwerkset>schijopruiming.
Als je win.XP gebruikt weet ik het niet.

ik heb schijf opruiming gedaan ook geen effect

ik heb gezegd dat ik ut via het netwerk opstarte nou ik heb ut op mijn broer's computer geinstalleerd dus de p4 daar deed ie het niet

dus ik denkt niet dat het aan c of aan windows ligt volgens mij ligt het gewoon op de d schijf ik denk dat ik die ga defragmenteren

nou heb gedefragmenteerd helaas geen enkel resultaat uhm ik weet het zelf ook niet meer

heeft niemand een oplossing maakt niet uit hoe gek geef er maar eentje

nou dat is wel bij mij maar ik heb toch geupdate nog steeds het zelfde.

maar ik heb ut verwijdert en ut geinstalleerd in een andere map toen werkte hij well
dus ik zocht naar de bestanden die steeds die error veroorzaakten en na een half uur heb ik eindelijk de bestand gevonden die al die problemen veroorzaakten

die bestand heet UTPureRC6A.u 67,7 kb
en als jullie die fout melding krijgt je hebt hd geleegt en swap file 1 miljoen keer geconfigureerd kijk dan in de map utmap\system en zoek naar die bestand

het is nu opgelost

bedankt voor al jullie posts :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan