Up date

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal, ik heb een xp update gedaan van microsoft en nu valt zo nu en dat mijn beeld weg, de update was van geForce3 Ti 200, misschien had ik dat beter niet moeten doen??

Je kan de updates altijd verwijderen en wachten op het volledige service pack. Sinds de blunders bij MS bij zowel windows 2000 als windows XP met enkele patches wacht ik tot het service pack uitkomt.

Geplaatst door caveman
Je kan de updates altijd verwijderen en wachten op het volledige service pack. Sinds de blunders bij MS bij zowel windows 2000 als windows XP met enkele patches wacht ik tot het service pack uitkomt.

Jij bedoelt dat je voor XP wacht op SP2 en voor Win2000 SP4?

Melaniem:

Wat zou de update van MS dan aan jouw videokaart moeten oplossen?

Geplaatst door caveman

Ik kan enkele downloads niet ophalen. Ze mislukken steeds.
Er wordt aangegeven dat de update wel al op de computer staat, maar er iets mis gegaan is. Hoe kan ik de updates verwijderen? In de lijst configuratiescherm -> Software staan deze nummers niet.

• Beveiligingsupdate voor Q815021
    Essentiële update voor Q329441
    Beveiligingsupdate voor 328310
    Beveiligingsupdate voor 810577
    Beveiligingsupdate voor 811493 (Windows XP)
    Belangrijke update voor 811630 (Windows XP)
    Beveiligingsupdate voor 329170
    Beveiligingsupdate voor 331953 (Windows XP)

Je kunt dit eens proberen:

Zoek de map catroot2 en verwijder deze en start opnieuw op. Ga dan naar de windows update site en doe de updates opnieuw nu zou alle updates goed moeten gaan

Geplaatst door caveman

Nou, nou, alsof de SP's zonder fouten zouden zitten. Ik herinner mij de hoofdpijn bij menigeen toen SP1 uitkwam voor XP:8-0:

Groetjes,
Bennie

je kunt ook altijd, je computer terug zetten (zijn settings alleszinds) door system restore. elke update maakt zo zijn 'store point'.

Geplaatst door m@rio
Je kunt dit eens proberen:

Zoek de map catroot2 en verwijder deze en start opnieuw op. Ga dan naar de windows update site en doe de updates opnieuw nu zou alle updates goed moeten gaan

Gelukt! Thnx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan