up dates

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
ik heb een probleem met het downloaden van de laatste updates van xp,elke keer krijg ik het update icoontje,klik het aan .hij download de updates,dan installeer ik ze,maar als ik bij installatiegeschiedenis kijk staat dat de download is mislukt tot 3 x toe nu.weet iemand hier raad mee?
thnx greetzz mass

Om welke updates gaat het? Noem de Q-nummers.

Groetjes,
Bennie

Probeer de updates eens via de update site van Windows handmatig te downloaden en te installeren, geeft dat ook problemen, probeer ze dan eens appart te doen.

re

gaat om de nummers q329441.
q815021
q817287
ook de belangrijke updates krijg ik niet binnen zoals,beveiligingsupdate voor 331953 een paar essentiele updates q817287
handmatig lukt ook niet,zal ze eens een voor een proberen
thnx greetz mass

een voor een downloaden lukt ook niet,krijg nog steed een foutmelding.
mass

Is er in de tussentijd iets veranderd? Want voorheen kon je wel Updates downloaden? Dit kan bijv. een nieuwe Firewall zijn die je geinstalleerd heb!
Wat je ook kan proberen is je firewall (ook intern) uit te schakelen tijdens Windows Update. Succes!

Probeer dit eens:

zoek de map catroot2 en verwijder deze en start opnieuw op. Ga dan naar de windows update site en doe de updates opnieuw nu zou alle updates goed moeten gaan. succes

Xp heefd een geïntregeerde Firewall die vind je hier:Start>Configuratiescherm>Netwerkverbindingen>Klik dan je internet verbinding aan met je Rechtermuis>Eigenschapen>Geavanceerd>Firewall voor internetverbindingen. Vink deze dan uit tijdens Windows Update. Zet dan ook effe je virusscanner uit.
Zet deze wel weer aan als je klaar bent.

re thnx

ik heb die map verwijderd en heb nu de updates geinstalleerd
bedankt tisha!
greetz mass

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan