UPC classic vs 16mb pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik ben net over van het classic pakket naar het 16MB pakket. Nou kan ik nergens duidelijk vinden wat de snelheid was van Classic. Ben ik er erg op achteruit gegaan??:S

Nouja hoop in ieder geval wel snel het dvr kassie te hebben voor digitale tv :D

'Classic' bestaat niet meer ..... maar was in elk geval trager dan die 16 Mb download.

Het bestaat nog wel maar alleen voor bestaande klanten. Vandaar dat ik het nog gewoon had aangezien dat via contract vastgelegd was. Nouja ik hoop in ieder geval dan nog iets te gaan merken van een snellere verbinding.

Classic was 12Mbit, ben net een weekje geleden ook over gestapt naar een 16Mbit verbinding. Inderdaad kun je het abbonement niet meer aanvragen en bestaat het nog voor oude klanten. Gaat trouwens over in de Power abbo.

volgens mij was classic 8mbit.Ben toendertijd van classic overgegaan naar power 6mbit vanwege de lagere prijs in combi met telefonie.

Dat zeg je goed "was" 8Mbit. Er is een snelheidsverhoging geweest.:)

Classic was 12Mbit, ben net een weekje geleden ook over gestapt naar een 16Mbit verbinding. Inderdaad kun je het abbonement niet meer aanvragen en bestaat het nog voor oude klanten. Gaat trouwens over in de Power abbo.

..... maar 12 Mb is lichtelijk overdreven, want dat is het nooit geweest.

Dat is het dus hier wel geweest. Heb vanaf het begin dat Classic uit kwam, dit abonnement gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan