UPC Glasvezel Internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berkani92

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2011
Beste helpers,

Ik heb momenteel KPN internet plus bellen. Maar heb nu zo vaak storing, dat ik nu ga overstappen.
Maar mijn vraag is UPC Glasvezel internet 60MB goed, snel en betrouwbaar?

Of zijn er andere merken en sneller beter? Maximaal prijs 40 euro p/m.

Bedankt alvast

Je haalt denk ik het een en ander door elkaar heen. UPC bied geen glasvezel verbindingen aan, maar levert b.v. wel snelheden van 60 en 120 mbits. Dat noemen hun 'fiberpower' .. Oké, beetje verwarrend allemaal, maar feitelijk heeft dat van UPC helemaal niets maar dan ook niets met échte glasvezelverbindingen te maken ;)

Oke, bedankt. Welke diensten bieden wel Glasvezel internet?
Of is de UPC even snel?

Glasvezel moet geheel apart worden aangelegd. Google eens met "Glasvezel" en met "Glasvezel glashart". Als dat in jouw buurt was gebeurd, had je dat wel gemerkt!

UPC heeft snelle abo's zoals reeds gezegd. Maar google even met "UPC snelheid".

Laatst bewerkt:
UPC maak gewoon gebruik van glasvezel, echter het gedeelte naar je huis toe is geen glasvezel.;)

Ik heb zelf de 60Mbit Fibrepower van UPC en dat gaat lekker snel.

Ik heb UPC Fiberpower 50 MB en Upload 2,5 MB en ben er erg tevreden over. Als ik speedtests doe, kom ik uit op 60-100 MBps maar vaak ook meer, bijv. laatst 206,51 MBps:eek::eek::eek::eek::shocked::shocked::shocked::shocked:. Kortgezegd: Ik ben er heel tevreden over! En ik betaal geloof ik te weinig:p.

Je gebruikt zeker Avira? Zo ja, dan is dat zo gek nog niet.:P

On-topic: Lijbrandt, Concepts ICT en nog 'n paar zijn glasvezel providers. Echter, je moet wel echt over glasvezel in je huis beschikken!;)

Met vriendelijke groet,

~Hannibal392~

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan