UPC Internet en Bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

upsidaisy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Wat zijn zoal de ervaringen bij UPC als het gaat om Internet en Bellen ? Er is nu een nieuwe opzet waarbij je voor 29,95 p/mnd 6/1,5 down/up hebt en gratis bellen naar vaste nummers binnen NL.

Bevalt prima, heb het ook net.

Telefoonnetwerk van de KPN kabel losgekoppelt en de modem eraan, overal telefoon, tis dect, heb je maar 1 basis nodig, overigens werkt de nummermelding vaak ook, afhankelijk van het protocol, het zou hett bij niet doen, maar wel dus.

Gaat hier ook goed.

Ik heb ook het 1e jaar voor 29,95 maar dat is geen 6 maar
3mb download, en daar hangen 3 computers aan.
Een kind kan de zaak aansluiten en het werkt meteen.
Alleen vaste telefoontoestellen moeten opnieuw aangesloten
worden.
Als je de KPN de deur uit doet moet je wel de eindafrekening in
gaten houden, want daar klopte hier geen f@ck van.

Ik kreeg geld terug:) , en klopte bij mij prima, let op de abonnementstijd en de tikken, de ene is vooraf, de andere achteraf.

Bij mij werd belbasis opgezegd, maar het slimme kpn
schakelde me over op belvrij weekend.
Is wel keurig opgelost.:thumb:

Hoi !

Bevalt hier prima !

Nummermelding: daar moest ik even voor bellen, dacht ik.

Verder geen problemen ondervonden.

Alleen de ondersteuning voor nieuwsgroepen is matig/slecht.

Greetz,

Harry.

Als iemand net de oude aanbeiding heeft gehad.. voor Power + Anytime.. die was dacht ik 39,95 of 44,95.. die kan bellen met de klantenservice. Dat kan het mogelijk omgezet worden naar de 29,95.
Maar dan met het wel zo zijn dat je het net voordat de 29,95 actie inging.
Want als je al de Power + Anytime hebt vanaf het begin van de 39,95 actie, dan wordt het niet omgezet.

Het zelfde geldt voor Easy + Basis.

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor jullie reactie.Klinkt vrij positief.

Is er ook een optie om te kijken welke snelheid je ongeveer gaat halen ?

Niemand last gehad van echo,in bezet zijn als er niet gebeld wordt ?

Mensen met een oude abbo schijnen idd onder voorwaarden te kunnen overstappen.

Tja, je mag geloven wat je wilt;) , ik heb er geen last van, modem al een keer gereset door de spanning er een aantal minuten af te halen?

Ook ik ben overgestapt naar dit abonnement...
Geen problemen.. 1 telefoontje naar UPC en binnen 3 uurjtes gebruik kunnen maken van genoemde snelheden en onbeperkt bellen.. Snelheid is stabiel en alles loopt als een trein.

n Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 725.3 KByte/sec
(=5802 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 138.8 KByte/sec
(=1110 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Wachtend.... Gegevens opgeslagen ? ... Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Wachtend.... Gegevens opgeslagen ?

Ik heb veel negatieve dingen gehoord over UPC maar van de laatste 3 providers die ik gehad heb is dit 1 van de beste.. En nee, ik ben geen UPC medewerker:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan