Ik voerde een update van het antivirusprg AVG uit. Toen die bijna voltooid was kreeg ik een blauw scherm.
Telkens ik de laptop terug opstart komt hij uiteindelijk steeds terug op het scherm waar ik o.a. voor veilige modus kan kiezen.
In die modus blijken alle programma's te werken, behalve AVG. Als ik AVG opstart komt het blauwe scherm terug maar het blijft dan wel staan.
Ik heb reeds geprobeerd:
-herstelpunten uitvoeren: geen enkelherstelpunt lost het probleem op
- verwijderen van AVG in veilige modus: gaat niet, steeds weer hetzelfde blauwe scherm
- nieuwe installatie van AVG trachten uit te voeren: gaat ook niet, ook weer hetzefde blauwe scherm
Wat kan ik nog proberen alvorens een volledige nieuwe installatie te overwegen?
Telkens ik de laptop terug opstart komt hij uiteindelijk steeds terug op het scherm waar ik o.a. voor veilige modus kan kiezen.
In die modus blijken alle programma's te werken, behalve AVG. Als ik AVG opstart komt het blauwe scherm terug maar het blijft dan wel staan.
Ik heb reeds geprobeerd:
-herstelpunten uitvoeren: geen enkelherstelpunt lost het probleem op
- verwijderen van AVG in veilige modus: gaat niet, steeds weer hetzelfde blauwe scherm
- nieuwe installatie van AVG trachten uit te voeren: gaat ook niet, ook weer hetzefde blauwe scherm
Wat kan ik nog proberen alvorens een volledige nieuwe installatie te overwegen?
Laatst bewerkt: