Update Blu Ray speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Heb sinds kort een LG Blu Ray speler BP120. Het apparaat leest helaas niet alle DVD'S, die voorheen wel door de oude DVD recorder werden gelezen. Nu heeft LG een link gestuurd met een verwijzing naar een update voor de speler.

Echter: het update bestand is beschadigd en kan niet 'uitgepakt' worden. Na het vragen om een nieuwe update werd weer dezelfde, beschadigde update gestuurd.

Ik dacht dat deze spelers alles konden lezen , maar dat blijkt een misvatting.

Heeft iemand een tip die wél leidt naar de juiste update voor deze speler? Ergens vind ik dit een vreemd verhaal: onze tv kan ook ge-updated worden. Nog nooit gedaan, maar het beeld is nog kraakhelder.

Alvast bedankt voor de tip.

Deze zou de update moeten zijn.
Dat het bestand corrupt is kan door een mislukte download zijn. Probeer deze anders eens bij iemand anders te downloaden.

Dit is nu juist het beschadigde bestand. Ook mijn zoon stuit bij het downloaden op dezelfde problemen.

Ik sluit nu af omdat ik naar het werk moet, maar misschien ontvang ik in de loop van de dag meer tips.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het downloaden van dat bestand gaat prima maar bij het uitpakken krijg je inderdaad de melding dat het bestand niet in orde is.

Vreemd, ik krijg die melding niet. Alle volgende bestanden downloaden (in Firefox) zonder problemen én testen als compleet/in orde én zijn uit te pakken (met Winzipper en 7-zip getest):
BP120_Upgrade_Instruction.pdf
LG_BD_7200M51.zip
H12IM2N.zip

De nieuwste firmware staat in LG_BD_7200M51.zip. De upgrade instructies in BP120_Upgrade_Instruction.pdf.

Ik heb ze even allemaal in 1 .zip bestand gezet en geupload naar mijnbestand.nl. Natuurlijk moet je elk individueel .zip bestand ook weer uitpakken, nadat je LG-BR-BP120.zip hebt uitgepakt:
link

Tijs.

Nog vreemder. Ik wilde het bestand uitpakken met Winrar en dat ging dus niet. Nu 7-zip gedownload en geïnstalleerd n.a.v. het bericht van dnties. Als ik het nu met Winrar doe gaat het wel goed.

Vreemd, ik krijg die melding niet. Alle volgende bestanden downloaden (in Firefox) zonder problemen én testen als compleet/in orde én zijn uit te pakken (met Winzipper en 7-zip getest):
BP120_Upgrade_Instruction.pdf
LG_BD_7200M51.zip
H12IM2N.zip

De nieuwste firmware staat in LG_BD_7200M51.zip. De upgrade instructies in BP120_Upgrade_Instruction.pdf.

Ik heb ze even allemaal in 1 .zip bestand gezet en geupload naar mijnbestand.nl. Natuurlijk moet je elk individueel .zip bestand ook weer uitpakken, nadat je LG-BR-BP120.zip hebt uitgepakt:
link

Tijs.

Hartelijk dank! Gedownload van de bovenstaande link, en nu werkt het inderdaad wel. Heel erg bedankt voor de hulp.

Graag gedaan.

Als je vraag ermee is opgelost, graag nog even klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan