• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

update datum op userform

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal moeten blijken, maar ik kan niet beredeneren waarom dat niet het geval zou zijn, kortom: ja.

dus zolang het bestand niet afgesloten wordt zal op uur x de userform openen, op uur y de userform sluiten en dit dagelijks herhalen? Nice :)

De ene keer heb je het erover dat het bestand afgesloten wordt en de andere keer dat het bestand niet afgesloten wordt.
ik zie jouw bestand niet, dus kan niet beoordelen wat het doet.
Op basis van een analyse van de code moet je kunnen weten wat de code doet.
Als je een code niet begrijpt kun je hem wat mij betreft ook beter niet gebruiken.

SNB, ik gebruik de code die je meegegeven hebt in je bestand "zelfsluitend" aangeeft.

Ik bevraag gewoon of de activate van kracht is zolang het bestand openstaat en niet tot het bestand eenmalig gesloten wordt.

wat de code doet weet ik want heb ze aangepast aan mijn userform.

Het bestand heeft zich deze morgen zonder problemen geopend. Ik sluit dan met plezier deze topic.

Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan