Update Davi-cash 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik werk nog steeds met Davi-cash 7 en tot volle tevredenheid. Ik moet het programma opnieuw installeren. Nu heb ik een update 7.07 op diskette staan, maar mijn diskettelezer doet het niet meer, dus ik kan de dat van de diskette niet overzetten op een CD. Heeft iemand toevallig de update 7.0.7 of hogere updates?
Groet, Martin

In de vorige eeuw heb ik dat ook nog gebruikt en heb zitten snuffelen in de oude diskettes en vond daar de update van 7.06 naar 7.07
Stuur mij maar een mail, dan stuur ik het jou.

Heb je een uitpak programma?

Laatst bewerkt:
Hallo Ton, heel fijn. Wil je het sturen naar:

Alvast bedankt.

Groet, Martin

Laatst bewerkt:
Verwijder je mail adres als je geen spam wilt.

Klopt, maar er is geen enkele reden om het te laten staan.

Beste Ton of Mumzel,

Zou je s.v.p. de update willen posten want ik heb zelf ook versie 7.0 maar kan ook nergens meer de update 7.0.7 terug vinden.

Alvast bedankt.
Peter

Hallo, ik werk nog steeds met Davi-cash 7 en tot volle tevredenheid. Ik moet het programma opnieuw installeren. Nu heb ik een update 7.07 op diskette staan, maar mijn diskettelezer doet het niet meer, dus ik kan de dat van de diskette niet overzetten op een CD. Heeft iemand toevallig de update 7.0.7 of hogere updates?
Groet, Martin
Martin,
Ik werk ook nog steeds met volle tevredenheid met dit programma, maar mijn laatste update is 7.0.3. Wil gaarne Uw disket van update 7.0.7 overnemen.
Groet. Jeu

Laatst bewerkt:
Is het niet mogelijk om het zip bestandje te uploaden? Zodoende kan iedereen dit downloaden voor degene die er behoefte aan heeft.

Is er al een mogelijkheid om 7.07 te downlaoden, zodat het voor ons beschikbaar is?
Gr. Jeu

Wellicht is het jullie ontgaan dat het topic uit 2007 stamt.

Graag een eigen vraag starten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan