update error 80072ee2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon1986

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
ik heb me computer opnieuw geinstalleerd voor zover ik weet zijn alle drivers aanwezig alleen geeft die aan onbekend apparaat en dan de details ACPI\ATK0110

ik heb me firewall die bij windows in zit uitgezet en geprobeerd maar hij wil niet updaten geeft elke keer de zelfde foutcode aan

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

met vriendelijke groet boy

ja het onbekend apparaat details ACPI\ATK0110 is nu weg alleen nu wil ik nog graag me updates binnen krijgen zonder de fout code 80072ee2 dat is nog niet opgelosd

Voer deze FixIt eens uit.

het wil maar niet lukken hoor uit de fixit kwam dit naar voren
de windows update-onderdelen moeten worden hersteld geeft die aan geslaagd
maar updaten wil die absoluut niet doen

iemand nog een oplossing ?
ik snap er echt helemaal niks meer van zo

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, deze FixIt zorgt voor het resetten van windows update.

oke nu weet ik het echt niet meer bedankt voor je reactie maar het heeft niet mogen helpen krijg nog steeds de zelfde fout code

dit is wat er bij me programma's en onderdelen staat
adobe player/reader
atheros communications ethernet
cool & quiet
microsoft visual redistributable
nvidia drivers/physx/3d driver
thomson wireless adapter
windows driver package realtek semiconductor corp

kunnen jullie zo misschien zien of ik een driver ben vergeten
bij aparaat beheer lijkt alles goed te zijn geen vraagtekens of wat dan ook

alvast bedankt

m.v.g boy

Deze FixIt zorgt voor het herstellen van de 80072ee2 code.

op een of andere manier ziet die bij mij niet wat het is zodra ik hem aanklik vraagt die of ik hem wil opslaan of online zoeken naar een bestand om dit te openen omdat het een windowsupdate.diagcab is

Klik in het dialoogvenster Bestand downloaden op Uitvoeren en volg de stappen in de wizard.

ik krijg geen keuze voor uitvoeren dat probeerde ik te vertellen ik kan alleen zoeken of opslaan dan sla ik hem op dan krijg ik openen of map openen en dan zegt die kan het volgende bestand niet openen en dan vraagt wat ik wil doen het juiste programma op internet zoeken of een programma in een lijst met geinstalleerde programma's selecteren

iemand een oplossing waardoor ik een diagcab bestand kan openen? ik hoop graag dat het dan voorbij is wordt nu een beetje radeloos met al die problemen

Laatst bewerkt door een moderator:
die optie heb ik niet eens nou ja ik breng hem wel naar een computer zaak ik kom er zo nooit meer uit denk ik bedankt voor de reacties

nou er is een monteur van upc langs geweest omdat me modem af en toe uitging en nu bleek dat er een te laag signaal binnen kwam nu zit er een versterker tussen en nu kan ik me updates wel binnen halen dus het probleem is over nu

Dank voor de melding; ik had hier nog nooit eerder van gehoord....
Goed dat het opgelost is!;)

nou hij heeft natuurlijk niet naar me pc gekeken maar die afspraak stond al gepland omdat me modem er redelijk slecht aan toe was nu heeft die een versterker ertussen gezet zodat ik meer binnen krijg en nu deden me updates het in een keer
ben ook blij dat het voorbij is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan