Update Fout Spybot 1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Ik heb net de 1.4 versie van Spybot S&D op mij systeem gezet maar krijg geen updates binnen. Ik krijg de melding die je kunt zien in de bijlage.
Wie weet raad?
 
Laatst bewerkt:
Hmm ik heb um net ook ff gedownload. Ik zal ff kijken of het bij mij ook zo is


EDIT hmm heel raar ik kan niet de beschikbare updates aanklikken:confused: wat is dit nou en dus ook niet instaleren. lekker is dat:evil:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Raymond Bos
Ik heb net de 1.4 versie van Spybot S&D op mij systeem gezet maar krijg geen updates binnen.
Bij mij gaf ie in eerste instantie bij het binnenhalen van de updates de melding slechte checksum bij elk onderdeel van de updates.
Heb de computer toen even opnieuw opgestart en daarna werden ze zonder problemen geïnstalleerd.

Off topic: Wel een flinke verbetering qua snelheid. De scan-tijd is gehalveerd!

Guus.
 
Ik had overigens de vorige versie van Spybot wel eerst volledig verwijderd (eerst het programma zelf via Configuratiescherm > Software, daarna met RegCleaner de registerverwijzingen - PepiMK Software - en tenslotte de mappen C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy en C:\Windows\Application Data\Spybot - Search & Destroy).


Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1.4 met updates gewoon over 1.3 geinstalleerd, zonder problemen.
 
Ja dat ook wel maar toen ik dus 1.4 had staan heeft ie denk ik gelijk 1.3 verwijderd. Neem ik aan dan?
 
Okay, verwijderd en mappen verwijderd en register opgeruimd. Opnieuw erop gezet en nu werkt het wel!!
Maar toch nog een probje.....
Na het updaten krijg ik deze melding (zie bijlage)
Ik immumiseer maar 4879 aanvullende bescherming gaat niet weg??
En hij scant wel heel snel....2 seconden??
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Raymond Bos
Na het updaten krijg ik deze melding (zie bijlage)
Ik immumiseer maar 4879 aanvullende bescherming gaat niet weg??
En hij scant wel heel snel....2 seconden??
Vreemd. Misschien is deze nieuwe versie toch nog niet helemaal bug-vrij.
Als ik op Immuniseer klik, krijg ik de melding dat er 1990 slechte producten geblokkeerd zijn en dat er nog drie geblokkeerd kunnen worden. Ik klik die melding weg, klik op de knop Immuniseer en zie dat er nu 1993 slechte producten worden geblokkeerd.
Alles lijkt dus in orde, maar als ik Spybot opnieuw start, krijg ik weer die melding over 1990 geblokkeerde en 3 niet geblokkeerde producten. :confused:
(Waarom trouwens bij jou 4879 slechte producten en bij mij maar 1993? Vind ik ook een beetje raar.)
En scannen in 2 seconden lijkt me ook niet helemaal goed.
Misschien nog eens opnieuw downloaden en installeren.
Scan ook eens grondig op virussen en spyware.

Guus.
 
Ik hou het er maar op dat er dikke bugs in zitten....:confused:
Waarom het er bij mij meer zijn kan mischien komen omdat jij wellicht niet alle updates hebt??
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Als ik op Immuniseer klik, krijg ik de melding dat er 1990 slechte producten geblokkeerd zijn en dat er nog drie geblokkeerd kunnen worden. Ik klik die melding weg, klik op de knop Immuniseer en zie dat er nu 1993 slechte producten worden geblokkeerd.
Alles lijkt dus in orde, maar als ik Spybot opnieuw start, krijg ik weer die melding over 1990 geblokkeerde en 3 niet geblokkeerde producten. :confused:

Dat komt me bekend voor: http://forums.net-integration.net/index.php?showtopic=31119
 
Alleen heb ik dat niet met drie maar met 4879!!!!
En ik krijg ze helemaal niet geimmuniseerd??
 
Toch slordig....ze brengen een final uit en deze zit met fouten!!
 
Geplaatst door Raymond Bos
En hij scant wel heel snel....2 seconden??
Op dit forum lees ik:

My scan took 2 seconds, is that possible?
As noted elsewhere, you have to close Spybot after updating the definitions, then open it again and run it. It takes about 5 minutes to scan everything on my machine.

Programma opnieuw opstarten na updaten zou dus moeten werken.
Ik weet overigens niet of dit klopt; ik start Spybot nooit opnieuw op na updaten, maar een scan van twee seconden heb ik nog nooit meegemaakt.

Guus.
 
Werkt inderdaad...had ik even moeten vermelden!!
Sorry......:eek:
 
Geplaatst door Raymond Bos
Toch slordig....ze brengen een final uit en deze zit met fouten!!
Misschien hebben ze een voormalig Microsoft medewerker in dienst genomen. :D

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan