update I.E

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
2.465
na een lekker week met problemen(computer) heb ik m eindelijk weer bijna zoals voorheen, alleen de I.E is nu 3.0 nu wil ik deze updaten, via de update pagina van Microsoft gaat alles goed, tot dat de update geinstalleerd moet worden en dan blijft het stil, geen reactie, nope

er is een verwijder progje van I.E, dat heb ik maar is dat de oplossing???
 
IE3.0... Da's wel een antieke!
Het installeren gebeurd ook direct vanaf de server...
Misschien dat de server van MicroSoft overbelast is geweest?
 
Melvin,

jammer maar helaas,het is de laatse tijd een rommeltje bij mij, maar ja..................

als ik jou link klik krijg ik een lege pagina (ook wer zo'n probleem, dus kopieer ik de snelkoppeling, krijg ik de 6.0 en die heb ik al en die werkt ook niet, ****

ja te begrijpen dat ik al een tijdje met de 6.0 heb gewerkt, wil ik wel weer terug.

als ik nu die remove tool gebruik, kom ik ook niet verder
 
:( baal beertje, wordt er niet vrolijk van

maar Pieter, ik zal het ff proberen
 
werkt die ook met ME?????


nee , werkt niet


methode 1 wordt sfc niet herkend
methode 2 in regedit kom ik tot en met :installed components maar het getal staat er niet
 
Laatst bewerkt:
En met IERadicator had je al geprobeerd begreep ik?
Wat gaat daarmee niet goed?

Groetjes,

Pieter
 
wel nu Pieter

ik probeer het rustig te vertellen, maar begin al aardig te koken:D


ik gebruik het verwijder tooltje, opnieuw opstarten, systeem wordt geconfigureerd, (volgens mij kan ik nu de IE er opzetten (de 6.0) maar nu ik krijg op een of andere manier geen verbinding, ook een melding met proxy server geeft het, , daarna afbreken . klik ik op explorer komt de vraag de 5.5 is niet uw standaardbrowser, wilt u dat dit uw standaard browser wordt????????, klik op ja en er gebeurd niets geen 5.5, ga via mijn docu proberen op het web te komen, kijk in help en ja hoor de versie3.00000000 en een beetje:D

schiet mij maar lek
 
LOL. Ik zou eerder geneigd zijn om XP over ME heen te installeren. :evil:

Sorry, ik moet het beertje niet plagen.

Groetjes,

Pieter
 
XP? Tuurlijk, die hebben we nog wel in een laadje liggen...:D :D :D

Groetjes,
Bennie
 
JA Bennie,

heb me er een paar keer overheen gezet, maar bij ongeveer 65 %stopt het en krijg ik een foutmelding(is ook wel bekent op andere fora)is wat lijkt op japans eten of zo, ben de naam ff kwijt, daarna ben ik de winspool.drv kwijt, die moet ik dan weer in system plakken(11 kb).

ja en me verlaten en xp lijkt mij dan ook een goeie optie,
volgens mij heeft kabouterplop3 die nog wel ergens in een la liggen

maar ga eerst de link van Pieter ff proberen

jullie horen nog
 
krijg in de link van Bennie alles zoals het hoort, tot en met downloadopties, vinkje staat bij ME en daarna op OK

en dan komt er een kader in beeld met de volgende tekst:

setup kan geen gegevens over beschikbare installatiesites downloaden

setup kan de huidige proxy-instellingen mogelijk niet gebruiken

klik op geavanceerd als u de proxy-instellingen kent.

het netwerk is mogelijk bezet. Ukunt het opnieuw proberen of later nog eens proberen


___________________________________

ik heb dus geen Proxy instelling van chello, wat nu weer
 
als ik opnieuw wil installen, krijg ik de keuze, doorgaan met vorige installatie og helemaal op nieuw

wil ik doorgaan, krijg ik de fantastische meldig daat ik schijfuimte tekort kom op de C schijf::lariekoek

9.75 GB
3.11 GB gebruikt
6.64 GB over
 
En als je kiest voor helemaal opnieuw? Het klinkt allemaal niet lekker als ik het zo lees...:confused:

Groetjes,
Bennie
 
dit is de foutmelding, na opnieuw ME er over heen en bij 65 %

SUWIN, sluiten of negeren, nergeren doet het niet dus sluiten, daarna komt de melding in: verx.dll at 002:24AE
 
ik vond deze ook nog

when i tried to reinstall widnows i also recieved a stoppage at 65% I and got the erro 'SUWIN GENERAL PROTECTION FAULT IN MODULE VERX.DLL AT 0002:24AE
i fixed this problem by deleting windows media player and wmploc.dll , i then moved internet explorer folder from C:\windows\programs to recycle bin,, i wasnt able to uninstall IE6 so i moved it,, and low and behold i was able to reinstall windows me, then i just moved the IE6 back from the recycle bin and everything works fine now


toch lol op deze dag,

bennie de zelfde lijkt het wel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan