Update in Vista blokkeert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Berichten
276
Mijn laptop heeft automatisch 3 updates gedownload en nu verschijnt iedere keer de boodschap: configureren update 3 van 3 : 0% voltooid
De laptop kan update 3 blijkbaar niet voltooien en start dan ook iedere keer opnieuw terug op en probeert telkens de update te configureren. Zelfs in veilige modus blijft dit hetzelfde en geraak ik zelfs niet aan de prompt (anders zou ik handmatig de updates in de windowsmap verwijderen). Weet iemand dit euvel te verhelpen zodat ik weer kan werken opmijn laptop :confused:?

mvg,

Johny
 
je kan het proberen te repareren met een tooltje van tune up utilities:thumb:
 
Gelukt!

Het probleem is opgelost.
Met behulp van de repair-cd heb ik een herstelpunt van voor het downloaden van de 3 updates opgevraagd. Nadeel is wel dat ik nu de updates zal moeten uitschakelen anders zal opnieuw hetzelfde gebeuren vrees ik. Ook heb ik een opmerking voor de mensen van Windows over de herstel-cd: als je dus opstart vanaf die cd verschijnt de boodschap: "windows vista installeren". Dit is erg verwarrend omdat je dan (de eerste keer dat je dit gebruikt) denkt dat vista opnieuw zal geïnstalleerd worden "boven" de huidige versie en dat er geen enkel programma meer zal werken. Bij het verder gaan met de cd dient de taal en toetsenbordtaal enz. ingesteld te worden. Pas vanaf dan verschijnt een scherm waarin je kunt kiezen tussen: repareren, herstelpunt, nieuwe installatie enz.
Moest dit scherm eerder verschijnen en niet de tekst "Windows Vista installeren" zou er veel vrees om iets fout te doen verdwijnen.
Maar kom, het probleem is nu opgelost maar updates zijn nu niet aangeraden.

Johny
 
Maar kom, het probleem is nu opgelost maar updates zijn nu niet aangeraden.

Wat je dan doet is ze 1 voor 1 installeren en kijken waar hij op fout loopt dan hoef je alleen die maar te disabelen,
 
Ja, dit zou een mogelijkheid kunnen zijn. Ik zal dit eens uitproberen. Bedankt voor de tip! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan