Update is gewijzigd in Office en MS

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Microsoft heeft haar update pagina wat aangepast. Moet zeggen dat het nu beter staat.

Maar de Office pagina ben ik nu kwijt. Krijg ik nu een melding als daar ook een update plaats vindt??

Dat begrijp ik dat heb ik altijd al gedaan maar die Pagina van Office is nu verdwenen???

Geplaatst door PJnijm
die Pagina van Office is nu verdwenen???
Wat is er dan mis met de link die Mario en ik je geven.
Kom je dan niet gewoon hier - zie bijlage.
Of bedoel je een andere pagina?

Guus.

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad de link die niet meer bestaat in deze hoedanigheid......

Well de link bestaat nog wel echter je kunt hem niet meer aanklikken via die Windows Update site. Deze is namelijk aangepast en voorheen stond er boven in de balk Office. Deze is nu weg. Ik wil jullie dit laten zien maar krijg die bladzijde niet bewaard.........

Geplaatst door PJnijm
Ik wil jullie dit laten zien maar krijg die bladzijde niet bewaard.........
Druk op PrintScreen, open Paint en klik op Plakken.
Sla de afbeelding op als JPEG en stuur hem mee als bijlage (bestand mag niet groter zijn dan 100 kB).

Guus.

:( Die printscreen heeft het bij mij geloof ik nog nooit gedaan als ik hier op druk Printscreen ---- SysRq gebeurt er niks of moet ik meerdere knoppen tegelijkertijd indrukken, gossie ik lijk wel een amateur.

Geplaatst door PJnijm
:( Die printscreen heeft het bij mij geloof ik nog nooit gedaan als ik hier op druk Printscreen ---- SysRq gebeurt er niks of moet ik meerdere knoppen tegelijkertijd indrukken, gossie ik lijk wel een amateur.
Er LIJKT niets te gebeuren, maar er gebeurt WEL wat. :)
Gewoon doen wat Mario zegt.

Guus.

:( Snap er niks van heb bestand na 75% verkleind is dus klein genoeg onder de 100 kb en heeft een jpg formaat maar hij wil hem hier niet inzetten

Bijlagen

• windows update.jpg
    windows update.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 43
Hij staat er hopelijk is ie te lezen:D

Geplaatst door PJnijm
Hij staat er hopelijk is ie te lezen:D
Is prima te lezen. :)
Automatisch updates ophalen staat ingeschakeld.
Kun je nu wanneer je op de knop Aangepast klikt niet ergens aangeven dat je ook updates voor Office automatisch wilt binnenhalen?

Guus.

Nope die mogelijkheid is er niet. Ik heb hem overigens zo ingesteld dat ie wel de updates aangeeft maar nog niet installeerd.

Het is wellicht mogelijk dat ie de updates van Office nu van zelf aangeeft wanneer er updates zijn en dat je daarvoor niet meer naar die andere pagina hoeft. Ik weet dit echter nog niet zeker.

Ben zo weg maar ik lees het later wel als jullie wat meer weten. Tot zover bedankt, ook met printscreen!

:)

Geplaatst door PJnijm
Het is wellicht mogelijk dat ie de updates van Office nu van zelf aangeeft wanneer er updates zijn en dat je daarvoor niet meer naar die andere pagina hoeft. Ik weet dit echter nog niet zeker.
Misschien kun je dat hier vinden - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Misschien moet je anders even kijken bij Instellingen en kun je daar aangeven dat ook Office automatisch ge-update moet worden.
In Windows Update versie 4 heb ik ook de mogelijkheid om bepaalde dingen aan te passen - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Daar wordt nergens iets over vermeld Guus, maar ik wacht wel even af zie in ieder geval wel dat ik hem terug kan vinden in MS Home bovenin. Dan doe ik het maar voorlopig zo. Overigens heeft ie het nog nooit automatisch gedaan.

Zal dit item voorlopig opgelost aanvinken, alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan