Update kb2813347

Status
Niet open voor verdere reacties.

PabloC

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Berichten
64
Hallo Medeleden,

Ik heb weer een probleempje met mijn pc.

Het gaat om deze update nummer van Windows 7 kb2813347.
Als beschrijving staat daarnaast Beveiligingsupdate voor Windows 7 x64 systemen.
Regelmatig komt deze update terug als ik die weg klik, maar regelmatig als ik mijn pc uit wil schakelen via de knop van de Windows knop dan krijg ik ook deze probleem:

Als die deze update wilt installeren duurt het heel lang voordat die zichzelf uitschakelt (soms duurt dat wel meer dan 30 minuten), op het scherm staat dan nog steeds Updates installeren 1 van 1, schakel de computer niet uit.
Daarnaast als het wel een keer lukt en zichzelf uitschakelt dan krijg ik bij de volgende opstarten bij Windows Update de melding dat de update mislukt is.

Zelf heb ik al geprobeerd om het te doen in veilige modus, en dat Windows gewoon aanstaat (moet daarna wel opnieuw opstarten).
Met een Windows update tool heb ik het geprobeerd.

Het gaat om Windows 7 X64 bits versie
Service pack 1

Mijn vraag is dan ook is het bij jullie wel gelukt of hebben jullie er ook last van (gehad).
Heb zelf een beetje gekeken en de update is al best oud en vroeg me ook af of het nog wel belangrijk is.

Help mij even
En alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
"Dus Helpmij"?? :confused:
Iets als "Alvast bedankt" maakt een betere indruk!

Download de update handmatig en kijk of je 'm handmatig wél geïnstalleerd krijgt.

Alternatief kun je (als je Windows 7 al Service Pack 1 geïnstalleerd heeft) RDP 8.0 installeren: Zie link, download-link: hier

Tijs.
 
Heb de berichtje een beetje aangepast aan het eind.

En bedankt voor jou antwoord.

Heb die opties beide uitgevoerd, de RDP 8,0 wilt wel lukken en is gelukt, als ik het nogmaals wilt uitvoeren dan krijg ik de melding in de venster dat het installeren al gedaan is.
Bij het handmatig installeren wilt het niet lukken, nadat de installatie proces klaar is komt er in het venster te staan: De volgende updates zijn niet voltooit (zie bijlage).
Het is nogal vreemd want bij deze update heb ik zoveel problemen mee het is al vaak mislukt (zie bijlage).

Zijn er nog andere tips ?
MVG Pablomislukt.jpgniet geinstalleerd.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het beveiligingsprobleem die kb2813347 oplost zit (o.a.) in RDP 7.0 en RDP 7.1 maar niet in RDP 8.0. Dus zit je Windows op RDP 8.x niveau, dan heb je die update niet (meer) nodig.

Je bent dus al klaar: Als je RDP 8.0 hebt, dan heb je update kb2813347 niet nodig, dus die wordt vanaf dan niet meer aangeboden door Windows Update en als je die update dan handmatig probeert te installeren dan wordt gemeld dat die update op jouw Windows niet [meer] van toepassing is en installeert niet.

Je mag je vraag dus als opgelost aangeven.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Oke als het klaar is dan is het opgelost, in ieder geval bedankt voor je hulp.
Wel geeft Windows Update nog steeds deze update aan bij gevonden updates, ik heb deze update dan maar in de verborgen lijst toegevoegd.
Vindt het alleen vreemd dat ik met deze update wel deze probleem heb, en niet met andere.

Met Vriendelijke Groet Pablo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Huh? Kwam Windows update tóch nog met die update op de proppen? Dat is dan een foutje van MS...
Verder graag gedaan.

Tijs.
 
ja het wordt steeds aangegeven in Windows Update.
Maar moet ik dan ook niet RDP 7,0 of 7.1 installeren ?

En voordat ik op opgelost zet, in het windows update help programma vond ik dat mogelijk Windows beschadigd is en herstelt moet worden ?

Met Vriendelijke Groeten Pablo
 
Je hoort maar 1 smaak RDP op je systeem te hebben. Dus met versie 8 zit je op de nieuwste versie; ik moet me wel heel erg vergissen als je er naast nog RDP 7 of 7.1 zou kunnen hebben!

Ik blijf er bij dat MS hier een fout maakt, zie verder de KB-artikelen die aan die update gelinkt zijn. link en link
In de laatste staat het volgende:
Non-Affected Software
Operating System Component
Windows 7 for 32-bit Systems Service Pack 1 Remote Desktop Connection 8.0 Client
Windows 7 for x64-based Systems Service Pack 1 Remote Desktop Connection 8.0 Client

M.b.t. herstel Windows:
Download, installeer en start Windows Repair All in One
Eventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces (maar wel aanbevolen van mijn kant!), doe de Check File System check, doe de System File Check, maak het herstel punt en de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken en laten uitvoeren:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Repair Windows Updates
Repair MSI
Restore Important Windows Services


Tijs.
 
Bedankt voor je tip.

Heb dit geprobeerd en het is nog niet opgelost, de update blijft telkens komen.
Ik heb het maar in de verborgen lijst geplaatst.

Verder toen ik de programma uitvoerde was ik na de controle veel kwijt, zoals geschiedenis van de updates en Malware stond opeens uit.
Heb toen weer Windows teruggezet naar een eerdere herstel punt, en dus ook ongedaan.

Ik laat het hierbij.
Dus de update in de verborgen lijst geplaatst.

Bedankt verder.

Met Vriendelijke Groeten Pablo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan