Update live messenger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cannamon

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Geruime tijd krijg ik het bericht dat er een nieuwe update is voor de live toestanden. Sinds vanmorgen moet ik updaten voor ik op mijn messenger geraak.
Ik probeer al weken deze update te installeren, zonder succes echter.
Het resultaat is dat ik niet meer op mijn messenger geraak, updaten mislukt telkens ik probeer.
Ik gebruik firefox als browser en ik heb zo het stille vermoeden dat die klootzakken van microsoft de oorlog hebben verklaard aan firefox, er zijn zo wel meer tekenen, bv de website van msn wordt ook niet meer correct weergegeven via de firefoxbrowser.
Ik denk dat die add ons die je moet installeren als je firefox gebruikt om bv de windows mediaplayer te gebruiken de boosdoeners zijn.
Weet iemand wat te doen.
PS Live laat zich niet deinstalleren.

grrrr messenger live

Ik heb hetzelfde probleem ....heb maanden lang geweigerd te upgraden, omdat ik voorheen al hetzelfde gedonder had, niet meer te openen, nu KON ik er niet meer omheen:evil: en de gebakken peren zijn geserveerd:mad:...ik kan niets meer met dit programma oh dames en heren met genoeg wijsheid wie brengt licht in deze duisternis??

nog even...ik heb toen systeemherstel gedaan, vlak na de download en het niet meer kunnen aanmelden, dat werkte toen wel, een aantal maanden dus, heb het vermoeden dat wanneer ik dit nu weer probeer dat het aanmelden blijft disfunctioneren en dat ik dus weer gedwongen word te upgraden, wellicht probeer ik dat morgen nog eens om te zien wat er gebeurt.
doeg

nog even...ik heb toen systeemherstel gedaan, vlak na de download en het niet meer kunnen aanmelden, dat werkte toen wel, een aantal maanden dus, heb het vermoeden dat wanneer ik dit nu weer probeer dat het aanmelden blijft disfunctioneren en dat ik dus weer gedwongen word te upgraden, wellicht probeer ik dat morgen nog eens om te zien wat er gebeurt.
doeg

Windows Install clean up downloaden, dan alle rommel van live eruit gooien. Messenger laat je staan de rest eruit.
Vrees niet, voor live mail bv dat je alles kwijt bent, het laat zich er niet uit kieperen hoor maar in ieder geval als je die uninstal doet, en alleen messenger laat staan lukken de updates en kan je terug messenger gebruiken.
Nadien zal je merken dat ondanks die uninstal alle live toestanden er nog zijn.

ben ik weer hoi allemaal,

Heb net een systeemherstel gedaan en heb de vorige versie dus terug, heb geen zin om veel tijd hierin te steken door allerlei te downloaden zoals wat jij voorstelt en dan te gaan rommelen in bestanden, ik weet wel wat van computers maar zeker niet genoeg om dingen te kunnen beredeneren.
Wat ik besloten heb is het progje Window Messenger Live en alle plussen daaraan vast gekoppeld domweg niet meer te gebruiken, er zijn meerdere chatprogjes toch?
Overigens heb ik ook Skype en die heeft ook een prettige chatmogelijkheid.
Ik kan mij niet verenigen met bedrijven die me troep door mijn strot willen douwen en mijn tijd is te kostbaar om voor hun idioterie aan de slag te gaan.....messenger live....pffff who needs it anyway?

ben ik weer hoi allemaal,

Heb net een systeemherstel gedaan en heb de vorige versie dus terug, heb geen zin om veel tijd hierin te steken door allerlei te downloaden zoals wat jij voorstelt en dan te gaan rommelen in bestanden, ik weet wel wat van computers maar zeker niet genoeg om dingen te kunnen beredeneren.
Wat ik besloten heb is het progje Window Messenger Live en alle plussen daaraan vast gekoppeld domweg niet meer te gebruiken, er zijn meerdere chatprogjes toch?
Overigens heb ik ook Skype en die heeft ook een prettige chatmogelijkheid.
Ik kan mij niet verenigen met bedrijven die me troep door mijn strot willen douwen en mijn tijd is te kostbaar om voor hun idioterie aan de slag te gaan.....messenger live....pffff who needs it anyway?

Nu nog al je vrienden overtuigen skype te gebruiken, succes :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan