update Messenger MSN 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Als er update's van MSN zijn, waar zou ik die kunnen vinden? Want van XP krijg je ze automatisch.
 
op www.msn.nl kom je vanzelf de nieuwste messenger tegen. Overgens wordt een update van dit programma ook niet automatisch gedownload met XP (gebruik ik zelf). Dat is alleen het geval met de oude Windows messenger die zo ongeveer in rook is opgegaan. De voormalige 7.5 MSN messenger heet nu Windows Live Messenger (versie 8. en meer)

Groet, Hans
 
www.msn.nl is standaard al aangelogd.
Onderstaan staat in mijn scherm van MSN.

MSN Services:
----------------------
MSN Messenger 7.5
MSN Hotmail
MSN Spaces
Veilig online
Beveilig je PC
SMS via Messenger
Hotmail Plus
MSN Mobile
MSN Toolbar
MSN Search
 
Wat onderaan de site staat klopt blijkbaar niet (meer).

Als ik op MSN Messenger 7.5 klik, wordt ik doorverwezen naar Windows Live Messenger (Get.Live.Com)

Op site's nieuw over MSN Messenger valt het vaak wel te lezen, maar Microsoft komt er zelf niet bepaald duidelijk mee.

Mess.be
Mastaline.com
Bovenstaande twee site's zijn over het algemeen wel up-to-date met de releases. Ik raad wel aan om alleen via de site van MSN (Get.Live.Com) te downloaden, aangezien Mess.be en Mastaline.com ook nog wel is uitgelekte versie's hebben...
 
Ik heb die vraag eigenlijk omdat MSN LIVE nog veel bug heeft en hoe ik deze in de toekomst zou kunnen oplossen met update's en waar ik die dan kan ophalen., bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan