Update naar Windows 10 voorkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Ik heb het installatie icoontje (om te verhinderen dat Windows 10 automatisch door Microsoft zou kunnen worden geïnstalleerd) uitgeschakeld. Ik krijg dus na het opstarten het icoontje niet meer te zien.
Er wordt ook aangeduid dat om een "nieuwe installatie van de KB30355583" uit te sluiten ook in de optionele updates KB30355583 moet worden uitgeschakeld en "verbergen" te gebruiken.

Ik zie hier nog steeds deze KB staan, maar als hier op klik krijg ik enkel "details weergeven of details kopiëren" en NIET verbergen.

Wat doe ik verkeerd ?

PS Ik wil aboluut Windows 10 niet installeren omdat ik nog steeds in Windows 7 64 bit "Norton Ghost 14" wekelijks gebruik en dat bij Windows 10 zeker niet zal lukken.
 
Hoi hoi tuurke

Volgens vele op Internet artikelen lees ik dat die iets i.v.m. ongv. - ''Windows 10 Upgrade "Icoon" oftewel een soort van gemene SPAM is ! !

Niet installeren ! en absoluut je die kan weigeren ( bovendien ook nog dit is optioneel ) waarschijnlijk je hebt daar per-ongeluk een cijfer 5 te-veel geschreven
maar het is niet anders te vinden over zoiets dan bijv. ( er zijn rond veel meer artikelen over z.g.n.mde KB30355583 te vinden ! ) --->> ZOIETS !
 
Laatst bewerkt:
Sorry, het is dus wel KB30355583 en niet de door mij aangegeven KB.
 
Verplaatst van Internet Explorer naar Windows 7
 
Laatst bewerkt:
GWX control pannel

Heb naar aanleiding van de Helpmij nieuwsbrief GWX Control panel geïnstalleerd.
Heb een vraagje:
In size of Windows 10 download folders staat "5.6 Gb"
Als ik op "Open $Windows.WS folder" klik opent een pagina met een bestan "source".
Daarna klik ik op de knop "Delete Windows 10 Download folders" om deze te verwijderen maar krijg als antwoord:
"Unable to delete folders. Folder not found or insufficent priviledges.

Iemand een antwoord ?
 
Probleem opgelost: heb manueel de reeds gedownloade file van Windows 10 kunnen verwijderen.
Dus geen problemen meer op GWX Control Panel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan