Update platform

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik wil een update platform in enkele van mn apps. Ik plan momenteel om dat te maken door ergens op een server een txt file te zetten met de info over de laatste versie erin, en na die file gedownload te hebben in de app te vergelijken met de huidige versie nummer.

Als er iemand een idee heeft om dat beter te doen, zeg gerust, maar mn probleem zit bij het instaleren van de nieuwe versie. Eens ik de nieuwe heb gedownload, wat doe ik er dan mee? de ouwe moet er eerst af (+alle settings die in de registry zitten enzo), en een installer file is niet handig omdat de user dan weer al die opties moet aflopen.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt :)

Het is handig om stukken codes in aparte dll's te zetten, zodat je straks bij het updaten niet veel hoeft te downloaden (in ieder geval niet één groot bestand in een keer).
Het idee met de txt file is trouwens een goed idee. Mocht je meer hulp nodig hebben, post het!

Hey, het grootste deel van mn code zit al in verschillende dll files.

Snap niet hoe ik een nieuwe versie kan installen vanuit de oude versie die daarvoor eraf moet. Gaat dit zonder een apparte update applicatie te schrijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan