update,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

flower250

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
hallo
ik heb vista en merk dat ik nogal eens tegenkom dat bij vista vaak alleen orginele producten werken.
nu heb ik een lexmark printer die prima werkt onder vista. de cartrige laat ik bij vullen gaat prima .
en ineens vorige week ik had een pagina afgedrukt en bij de tweede zei hij.dat deze cartrige niet meer ondersteunt word want hij is niet orgineel.

weet iemand waar dit door komt kan het zijn dat dit te maken heeft met de update,s en door welke dan?:( wie kan mij helpen?

flower

Denk niet dat vista dit veroorzaakt maar alleen maar de melding geeft. Waarschijnlijk geeft de printer zelf deze melding.

Veel printerfabrikanten proberen tegen te gaan dat je de patronen kunt bijvullen of imitatie patronen gaat gebruiken. Sommige patronen heeft een chip erop zitten. Als je de patroon gaat bijvullen dan klopt uiteindelijk de hoeveelheid inkt niet meer tov de chip.

Voor Epson en HP zijn er gratis tooltjes te downloaden om de chip weer te resetten zodat hij weer op 0 staat. Mogelijk dat er voor de lexmark ook zo iets te krijgen is.

Hier staat wat info en onderop die tip kun je eens proberen
http://www.videolandrefill.nl/reset_instructies.php#Lexmark

hallo mikeo
ben hier mee bezig geweest maar lukte niet erg ,dus heb ik maar een andere gehaald.
:thumb:thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan