Layka
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2000
Goedendag, ik heb al weken problemen met de update van service pack 1 voor windows 7 hij wil deze namelijk niet installeren geeft steeds dezelfde fout aan en wel deze Foutdetails: Code 80070490 , heb op details geklikt en gekeken wat ik toen moest doen, zo stond er een link naar de website waar wat mogelijkheden stonden om te doen bij die fout melding.Alles geprobeerd maar niets helpt mij het probleem op te lossen iedere dag start hij op en haalt gelijk weer opnieuw die update op en iedere keer vraagt hij hem te installeren en configureren maar wat ik ook doe het gaat niet ik moet wel bekennen dat ik geen legale windows 7 heb, deze heb ik gekregen van iemand aangezien ik niet het geld heb om een legale versie te kopen jammer genoeg. Er is mij verteld dat daarom die service pack 1 update niet wil installeren op me pc klopt dit? en is er dan helemaal niks wat ik er aan kan doen zodat hij dit wel doet want zo installeert hij ook me andere update's niet meer dus wie zou mij hiermee kunnen helpen ik ben maar een leek op dit gebied en heb geen familie die mij hierbij kan helpen alvast bedankt groetjes Elly