sweetsugarbaby
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2001
Ik kreeg gisteren, toen ik een spel aan het spelen was op de laptop, en niet online was, een pop up van Norton, die zei dat ik moest updaten. Ik vertrouwde het niet, want heb de laptop na een Windows update al eens gecrasht gehad. Dus ik klik op het kruisje rechts bovenin. Gaan ie toch updaten!! Het was dus geen virus update, maar een update van het programma Norton. Na afloop zei ie:
Update Symantec network drivers files to version 8.03 (reboot required) geslaagd. Belang van patch: aanbevolen.
Daarna kreeg ik het bericht dat ik de pc moest herstarten om het werkend te maken. Ik heb dus nog niet herstart. Ik ben erg wantrouwend geworden met zulke pop up berichten.
Wat moet ik nu doen? Is het een echte veilige update van Norton? Of een virus die geinstalleerd word na de herstart?
Update Symantec network drivers files to version 8.03 (reboot required) geslaagd. Belang van patch: aanbevolen.
Daarna kreeg ik het bericht dat ik de pc moest herstarten om het werkend te maken. Ik heb dus nog niet herstart. Ik ben erg wantrouwend geworden met zulke pop up berichten.
Wat moet ik nu doen? Is het een echte veilige update van Norton? Of een virus die geinstalleerd word na de herstart?