Update van eset smart security verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij,

Ik heb Eset Smart Security verwijderd met revo uninstall.
Maar ik krijg nog dagelijks een melding dat er een upload voor is.
Ik heb het register na gekeken en er daar een gevonden, maar helaas hij blijft met de melding komen.
Hoe krijg ik die melding er af?

operatie systeem Windows 10

Vr groet
 
Een upload? Bedoel je niet een update?
Kijk eens in je opstart items. Daar is er vast wat van terug te vinden.
 
Edmoor bedankt voor je reactie.

Het is inderdaad een update.
Maar ik kan nergens iets vinden van eset smart security op de pc.
Dat is toch vreemd,
 
Niks in de opstart items erover te vinden?
 
Edmoor ik zou niet weten waar ik verder nog moet zoeken.

Waar kan ik die opstart items vinden?
Heb pas windows 10 dus nog wel ff wennen.
Vr groet.
 
Klik met rechts op de taakbalk en kies dan voor Taakbeheer. In het daarop volgende scherm klik je dan op Opstarten:
Clipboard01.jpg
 
Staat dus niks van eset of nod32 bij.
Maar er moet dus toch ergens wat van op de pc staan.
Vind het een vreemd iets.
 
Er is meer om naar te kijken maar ik denk dat dat technisch wellicht wat te ingewikkeld zal worden. Misschien even iemand naar laten kijken met wat meer kennis op dat gebied, met alle respect. Een buurman, vriend, zoon, slimme neef?
 
Laatst bewerkt:
:confused: Of kan je evt. ook als je geen deskundige bij zich hebt ...:( installatie opnieuw doen en via Revo opnieuw maar op onderstaande manier Eset verwijderen ..

ScreenShot005.jpg<<= Antivirus UIT-zetten en pas dan zo ! >>ScreenShot006.jpg<<= Nu als je geen Eset opnieuw installeren wil, via Revo en via zoek-balk in Revo kan je evt. ook proberen resten handmatig zoeken !
 
ROYONIX, ook bedankt voor je reactie.
Zal het laatste eens proberen.
Meldt mij wel als het gelukt is.
 
Probeer maar gewoon dus dan via deze daar zoek-balk, typ maar in NOD32 of ESET of Eset Smart Security en ...natuurlijk op Enter
mocht je niets vinden, dan is echt noodzakelijk Eset opnieuw installeren en wel via Revo opnieuw De-installeren en zoals ik zei ( kijk plaatje nog eens ! ! ) alleen maar op die manier ! :(

Geforceerd DEinstalleren ! !.jpg <<==Eerst zoeken naar bestand ( dat is dus .exe of complete installatie ! ) en later nadat je op die manier met de-installatie klaar bent voor zekerheid nog eens naar installatie map zoeken, als je via map zoeken NIETS vinden kan dan weet je zeker dat je in register ook van programma niets meer hebt of niets meer daar overgebleven is ...


P.S. Je weet toch dat je tijdens iets deinstalleren MOET proberen betreffende activiteit ook als eerst STOPPEN en pas dan ga je die ( in deze geval ESET dus ! ) via Revo wegen of deinstalleren !
En nu eindelijk dat nog ...... kern van je vraag is een ESET update verwijderen toch ? ... nee dat kan je helemaal niet ( ! ) ..
Liever alles opnieuw installeren en vervolgens opletten wat voor updates zal je toestaan ( bij ESET nu bedoel ik ! ), in ieder geval dat ook kan je niet altijd ..

90psgl.gif
:D veel succes en ik hoor graag van je .....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
heb je al is gaan kijken of er nog iets van eset in je "programma's verwijderen" staat, kan zijn dat de update optie nog geïnstalleerd staat ?
 
Spocky ook bedankt voor je tip.
Maar onder programma's verwijderen staat dus ook niks.
Maar zie net (omdat Eset weer met een update melding kwam) dat deze melding van Windows Komt en niet van Eset!
Dus ik moet waarschijnlijk ergens in Windows deze melding uit schakelen.
Maar waar?

Vr Groet
 
Heb het opgelost door eset opnieuw te installeren en daarna weer te verwijderen.
Allemaal bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan