update videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

felicio112

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
hoe kan ik mijn videokaart updaten

hier zijn wat gegevens:
Nvidia geforce4 MX 440 with AGP8X (64 MB)
Windows home edition service pack 3

Door een nieuwe te kopen. Maar, in wat voor een computer zit de kaart? (processorsnelheid en geheugenhoeveelheid) Afhankelijk van je antwoord zou het zomaar kunnen dat een nieuwere videokaart weinig zinvol is.

Dit bijvoorbeeld is een Rolls Royce voor jouw systeem.

[edit] @Felicio112: zou een Rolls Royce kúnnen zijn voor jouw systeem, even afhankelijk van de de CPU en de hoeveelheid geheugen)
Wat bedoelde je nu precies? De drivers updaten of wil je een snellere kaart? [end edit]

Laatst bewerkt:
nvidia videokaart updaten

Ja mijn computer is een preostorische doos met maar 256 mb maar zou het tog leuk vinden om het te updaten

In dat geval is de link die ik je gaf voor jou een Rolls Royce kaartje. De vraag blijft echter of je systeem die kaart wel waard is. Voor ongeveer 40 euro kan het ook, dan wordt het geen Rolls Royce, maar een Mercedes update.

Laatst bewerkt:
Hoi,

ik ga met mijn voorganger mee vind het eigenlijk zonde om hier nog geld aan uit te geven maar dat is mijn mening zelfs in Mercedes uitvoering, en als ik ging updaten zou ik ook wat meer geheugen nemen

Laatst bewerkt:
Als je een andere videokaart overweegt kijk dan even op marktplaats...

weten jullie wel hoe oud een Nvidia geforce4 MX 440 is?
Dat zal ook wel wat zeggen over de rest vd computer

weten jullie wel hoe oud een Nvidia geforce4 MX 440 is?
Dat zal ook wel wat zeggen over de rest vd computer
Jazeker!
Sterker nog, ik meen mij te herinneren dat de MX serie uitkwam als opvolger voor mijn TI4400 (uit de serie TI4200, 4400 en 4600) die overigens nog steeds als een tierelier in een AMD1900XP systeempje draait dat 'boven' staat.

Daarnaast, als TS nu een tientje of 4 uitgeeft voor een nieuwe AGP en hij daarmee gelukkig is / wordt, waarom zouden wij ons daar dan druk over maken, zeker na gegeven signalen dat zijn systeem het niet meer waard is?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan