update windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo mensen,

heb een probleempje met windows xp pro ik heb vorige week de melding gehad dat ik een iligegale versie van windows xp pro gebruik maar nu heb ik die melding wel weg gekregen maar nu wil ik graag weten hoe ik kan weer vanuit het menu start weer update zonder dat ik windows moet kopen.

ik heb gehoord dat daar een dll. bestandje voor is waar de melding en update zonder problemen verder gaat.

maar waar vind ik dat bestandje kan het nergens vinden????

alvast bedankt

Met illegale vragen moet je hier niet aankomen.

Ik heb onlangs ergens mooi tafelzilver, twee opgezette pauwen en een kristallen kroonluchter ontvreemd. Iemand interesse?

Wilie wortel zei:
gezellig dan leuke site
Je bent lang genoeg lid om te weten, dat we dit soort vragen hier niet beantwoorden.;)
Stukje uit de huisregels om je geheugen op te frissen:
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

@Anykey, graag nutteloze/onzinnige berichten achterwege laten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan