Update windows10 verjaardagsupgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Hallo,ik heb de hele dag mijn laptop aangehad om te wachten op de grote upgrade van 2 Zug voor Windows 10,maar niks gezien.
Weet iemand iets meer hierover???
 
Als ik me goed herinner uit een andere discussiedraad zou deze update uitkomen op 2 augustus of 3 augustus. Dus morgen "Nieuwe ronde, nieuwe kansen", lijkt me.

Tijs.
 
kun je niet wachten....
lees dit wel in het engels.
 
Dat heb ik gedaan,ik krijg dan de Windows update manager,hij download,controleert de download en begint dan te bijwerken,maar blijft hangen op 80%.Geeft dan aan dat er iets fout is gegaan en opnieuw proberen.
 
bij mijn loopt hij binnen zie video.:) [video=youtube;yzjE7TGHBfM]https://www.youtube.com/watch?v=yzjE7TGHBfM&feature=youtu.be[/video]
 
Ik kan de video niet openen,heeft gij een download link voor mij??
 
Dat heb ik gedaan,ik krijg dan de Windows update manager,hij download,controleert de download en begint dan te bijwerken,maar blijft hangen op 80%.Geeft dan aan dat er iets fout is gegaan en opnieuw proberen.
Geen verdere meldingen?

Heb hem gisteravond al gedaan, duurde wel vrij lang maar ging wel gestaag door.
Bijna een uur en met een SSD.

Of dan maar wachten tot windows zelf gaat updaten?
 
aangepast :) probeer nog eens
 
Laatst bewerkt:
Sorry,hij staat op z,n kop en onduidelijk,goed bedoeld hoor
 
maar daardoor zie je wel dat de update er aankomt.
 
Sorry als scherm draai dan blijft ie draaien,sorry

Als u een nummer van de upgrade heeft graag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom is het zo belangrijk?

En het geen upgrade maar een update, als het niet handmatig lukt, wachten op de automagische.

En aan die filmpjes heb je geen drol....., alleen interessantdoenerij.
 
Ik heb de downloadlink gebruikt,maar kom niet verder als dit,zie bijlagenIMG_20160803_093910.jpgIMG_20160803_095510.jpgIMG_20160803_093910.jpgIMG_20160803_095510.jpgIMG_20160803_093910.jpgIMG_20160803_095510.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan