Update windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Ik had een update van w10,hij is gedownload,gecontroleerd en is toen w10 gaan bijwerken,maar bij 75% kreeg ik een melding dat er een fout was opgetreden,opnieuw moest opstarten en opnieuw Windows setup uitvoeren.
Maar hoe? en wat nu?

Ik heb het vermoeden dat mijn instellingen om updates te downloaden en te installeren op mijn laptop ???

hoe bedoel je ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het zoeken naar updates via instellingen,zijn ze er wel,maar willen niet downloaden.
Zegt bij iedere poging:Probeer opnieuw.

Dit staat al maanden in het update schermIMG_20160807_171310.jpg

Update windows10 verjaardagsupgrade

Er gaan zoveel indianen verhalen de ronde over de jubileum update w 10,mijn vraag is nu,moet je het nu wel of niet installeren!!

Ja, maar zorg dat je een goede kopie van je huidige installatie hebt en download en installeer 'm dan.

Maar ik heb nog geen officiële melding dat ik hem kan downloaden,duurt wel lang,als ik bij updates kijk staat er wel een update naar 15 nog wat ,als ik nu downloaden aan klik,krijg ik steeds een melding van 'probeer opnieuw',heel vreemd.

Klik als je bij het update statusscherm bent op "meer informatie".

Daar staat dat ik hier de update kan downloaden,maar al een paar keer geprobeerd,krijg bij het bijwerken,na 85% de melding,Setup is niet correct gestart,start PC opnieuw op en probeer Windows setup opnieuw uit te voeren.
In de map downloads staat wel een mapje met Jubileum update Windows 10

Wanneer voerde je de upgrade van je vorige Windowsversie naar Windows 10 uit ?

Verwijder of schakel je antivirusprogramma uit voordat je een nieuwe poging waagt. Ik had eergisteren dezelfde ellende, tótdat ik mijn antivirussoftware verwijderde, daarna ging het goed.

gast0205 zei:
Wanneer voerde je de upgrade van je vorige Windowsversie naar Windows 10 uit ?
Vorig jaar in juli.

Visrus scanner of security pakket geïnstalleerd?
Het kan helpen om dit tijdelijk te uit te schakelen of te verwijderen.

Het kan ook aan je toetsenbord liggen. Ikzelf heb een gaming toetsenbord en muis en toen ik de eerste grote update van Windows 10 uitvoerde bleef deze telkens hangen.
Na het toetsenbord te hebben vervangen met een niet gaming toetsenbord liep alles als een zonnetje.

Dus koppel alles nog wat niet nodig is en probeer de tips die eerder zijn gegeven.

Succes.

Topics samengevoegd, als het over hetzelfde onderwerp gaat is het niet nodig een nieuw topic te openen.
Succes verder met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan