Update XP bevat ernstige fout??

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Na de laatste update van Windows XP herkent ie ineens de browser niet meer. Ik kan niet meer op internet. Met systeemherstel kan ik weer gebruik maken van internet, maar zodra ik de laatste update erop zet, schakelt ie alles uit. Wat is hier aan de hand?

Het vreemde is dat wanneer je weer opnieuw opstart er een ballonnetje in beeld komt die schadelijke software moet verwijderen. Ik klik hier op ja.

van wie komt dat balonnetje ? XP ?
of moet je een proggie installeren ? ==> meestal spyware besmetting.

Dat ballonnetje komt van de update zelf (XP). Het is om schadelijke software te verwijderen. Meestal bij de updates maar nu komt ie na de update met zo'n ballonnetje. Deze komt niet tevoorschijn als ik XP niet opdate.

Het lijkt erop dat er iets fouts zit met de browser van IE7 icm de laatste update van Windowx XP.

Er moeten toch meer mensen zijn met dit probleem.

tja, veel surfers laten IE7 links liggen ...
ik zou zeggen, contacteer de ms-mensen eens !

Maandag komt toevallig een ict'er bij mij langs, die was ook al niet zo enthousiast over IE7. Word vervolgd!!

Ict'er is nog niet langs geweest en probleem is nog niet verholpen.........:(

Er staat toch een update uninstaller in Windows? Als je de update kent verwijder je die gewoon met software remove uit het configuratiescherm. Optie updates weergeven aanzetten!

Ik weet nog niet welke update conflicteert maar aanstaande woensdag 4 april komt mijn ict'er. Hopelijk ziet hij wat er mis is.

Je kunt gewoon op datum sorteren in Windows de 'blauwe' uninstallers staan bovenaan.

Thanks toch blijf ik het vreemd vinden dat een Windows update de browser doet verdwijnen. Zeer opmerkelijk.

Ik denk dat het daar ook aan ligt. Gedeeltelijk natuurlijk want ik lees hier er nog niks over.

Ik zie bij de genoemde links nergens iets staan dat de update van maart de browser (IE7) doet crashen............

Als je dat artikel goed leest zie je dat dat ook uit 2006 is.

De patch waar ik het over heb is van maart 2007. Overigens na deze beveiligingspatch ligt mijn HELE browser eruit. Ja dan is ie echt veilig geworden.........:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan