Update XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
5.533
Regelmatig update ik XP. Van deze updates staan er nog heel veel mappen voor uninstall in de map C:\Windows. Het zijn de mappen die beginnen met een $-teken en vaak worden gevolgd door NtUninstall...

De map van de update naar SP1 staat er ook nog (ik heb hier gekozen om eventueel terug te kunnen). Dit alles neemt natuurlijk best veel ruimte in. Kan ik deze zonder problemen verwijderen? Ik weet vrijwel zeker dat ik ze nooit meer nodig heb. Of loopt na het verwijderen de pc niet meer goed.
 
Sorry had ik niet gezien. Ik begrijp dat ze nodig zijn voor uninstaal van update. Bij voor beeld die van SP1 is erg groot. Bij het installeren van SP1 kon je kiezen of je een backup wilde maken, als ik daar niet voor had gekozen, was de map toch ook niet aangemaakt?

Als je ze weggoit, gaat er dan iets fout? Of kan ik alleen de update niet meer verwijderen? De kans dat ik ze wil verwijderen is namelijk heel klein, en een format kan altijd nog. Ik vind het alleen een beetje eng omdat het een verborgen map is. Meestal kan je daar beter afblijven.
 
Geplaatst door Wim1960
Als je ze weggoit, gaat er dan iets fout? Of kan ik alleen de update niet meer verwijderen? De kans dat ik ze wil verwijderen is namelijk heel klein, en een format kan altijd nog. Ik vind het alleen een beetje eng omdat het een verborgen map is. Meestal kan je daar beter afblijven.
Het zijn uninstall bestanden.
Dat wil zeggen dat je de updates die je weg wilt halen kan uninstallen.
Haal je die mappen weg, dan gaat dat niet meer.
Ik durf niet te zeggen of je fouten krijgt als je de uninstall mappen weghaalt.
Zelf laat ik ze altijd staan.
 
OK, bedankt ik gooi ze er van de week toch maar af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan