update xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
hallo allemaal

is het belangrijk voor de beste prestaties van mijn computer voor games dat ik mijn windows xp maximaal heb upgedate?

Hangt er vanaf, maar in 99% van de gevallen wel;-)

Aangezien het zondagavond is en bloedheet hierbinnen,............. een klein beetje tegengas misschien?

Als ik nu roep dat misschien wel 80% van de updates de prestaties van games niet verbeteren?

Wat hebben al die beveiligingsupdates etc. etc. te maken met een game
Waarbij we het dus niet hebben over online gaming ;)

ja het is wel voor een online game ;)

dus ik denk dat ik ze maar gewoon niet download en als ie goed draait vereder ben ik er tevreden mee anders probeer ik ze wel te downloaden als me spel niet goed draait

Ja, maar DAT had je niet in je vraag gezet. ;)

Ik heb een kwartier geleden een topicstarter geadviseerd om zijn vraag / vragen te voorzien van meer relevante info. Voor jou hetzelfde advies. Het scheelt een lichtjaar of je online games speelt of dat je dat niet doet. In dat laatste geval sta ik 100% achter mijn stelling v.w.b. de updates.

ja het is wel voor een online game ;)

dus ik denk dat ik ze maar gewoon niet download en als ie goed draait vereder ben ik er tevreden mee anders probeer ik ze wel te downloaden als me spel niet goed draait

dan behoor je wel zeker tot die 99%;)

Klopt als een bus voor 100% ;) :D
maar zie ook bericht hieronder ;) :D

Laatst bewerkt:
hallo allemaal

is het belangrijk voor de beste prestaties van mijn computer voor games dat ik mijn windows xp maximaal heb upgedate?

...........btw. of de prestaties van onlinegames nu echt verbeteren met een van de talloze beveiligingsupdates....... ;) :D

Laatst bewerkt:
Aan beveiligings updates heb je idd niets aan maar anders 100% wel:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan