updaten bios packard bell imedia 8600

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
283
hoi, ik heb een packard bell imedia 8600, de pc wil vaak niet opstarten, de fan op de cpu draaid hard, maar er gebeurd verder niets.
hij doet het nu af en toe, ik wil graag de bios updaten, maar kan nergens iets vinden
op het moedrbord staat: mcp78pvm-pm
in de bios: ami pbcvr00.23
5-1-2008
wie kan mij verder helpen waar ik eventueel een update kan vinden? of andere tips om mijn probleem te verhelpen (heb alles er al uit gehaald behalve de hdd,

mvg Banjo
 
Hoi,

Op de site van PB kijken of er een nieuwere bios is maar twijfel of dit je euvel verhelpt.
 
Een bios update neemt wel een risico met zich mee, 1x fout en het is direct over en uit.
Ik denk ook niet dat het updaten van je bios jouw probleem oplost. alle nodige updates zijn altijd wel te vinden op de site van je pc fabrikant, in jouw geval www.hp.nl
Daar zoeken op modelnaam of een serienummer.
Is je voeding nog wel in orde?
 
bedankt voor jullie reacties,
ik heb al een nieuwe 450w voeding ingezet...ik werk nu ook op de pc, ik kan hem wel 100x afsluiten en opstarten, geen probleem en hij draait ook als een tierelier.
vooral als ik hem bv een paar uurr niet gebruik, druk ik de aan en uit knop in en er gebeurd niets, alleen de fan draait als een gek
ik kan niets vinden op packard bell en ook niet op hp....wel heel vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als hij daar niet staat dan is het de laatste denk ik zo . Misschien wordt een schone installatie een optie met alle drivers weer eens opnieuw geinstalleerd.
 
hallo,
het vreemde is, dat ik helemaal niets van de packard bell imedia 8600 desktop kan vinden
mvg Banjo:confused:
 
heb je ook gezocht op het serienummer (snid) bij PB
 
ja, het serienummer is: 828146450332
krijg de melding of hij in een ander land gekocht is...wat idioot


bleek toch het moederbord te zijn....enkele condensatoren waren van boven een beetje dik geworden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan