Updaten , Service Pack 2, Configuratiescherm problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Legend

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Berichten
129
Ik heb hier een lapstop staan ter repatatie...

Ik heb alles verwijderd na eerst een map FOTO's te kopieeren naar een andere partitie ( wel met verlies van enkele foto's door "Cyclische Redundantie Controle' fout ), opnieuw gepartionneerd enzo...

WinXP Home eropgezet, TuneUp Utilities 2007 er ook opgezet.
Ondertusse was windows update opgesprongen, het vroeg of ik de updates wou downloaden , dat deed ik ook..
Het was die downloads aan het downloaden als het een foutmelding gaf. 2 downloads konden niet worden geïnstalleerd, welke weet ik niet meer...

Euhm, wou dan gewoon via site van Microsoft ServicePack downloaden alles ging goed tot het de bestanden aan't kopieeren was en weer die Cyclische Redundatie Controle fout gaf.

Wou ondertussen een systeemovezicht opvragen via TU2007, geeft hij zo een rapport dat je kan VERZENDEN met de melding dat er een fout is opgetreden in TU2007 en moet worden afgesloten.
Het sluit heel TuneUp wel niet af, want dan kom ik terug in het hoofdmenu en sommige opties kan ik nog wel gebruiken en sommige niet, ( TuneUp Processbeheer & tuneup uninstall-beheer bv niet, krijgt de volgende foutmelding : " kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000006)."



En als ik het configuratiescherm wil open krijg ik de foutmelding " Er is een fout opgetreden tijdens het werken met bestand C:\WINDOWS\System32\wuaucpl.cpl van het Configuratiescherm. " en dan...

Holy **** !

Ineens blauw scherm :

Kernel_stack_inpage_error

blablabla hardware is goed aangesloten of niet blab bla bla

*** Stop : 0x00000077 ( 0xc000000E, 0000000000, 0x004FC000 )


Opnieuw opgestart op eerste zicht niets aan de hand.



Nu toch maar even wachten op hulp, als iemand me die kan geven tenminste, want het is nen helen boterham !

alvast bedankt !


Specs: WiN XP HOME Versie 5.1 ( Build 2600.xpsp1.020828-1920 : ServicePacl 1
Intel Pentium 1.70Ghz
512 MB-RAM geheuge
523.632 kB Beschikbaar fysiejk geheugen volgens cmd: Winver
 
Deze computer > rechtklikken op C: > eigenschappen > extra > foutcontrole > nu controleren > twee vinkjes zetten > starten > ok > opnieuw opstarten.

Als de schijf weer beetje op orde is, opnieuw formatteren en alles opnieuw doen maar dan zonder tuneup.

tuneup geeft vaak de meest vervelende ellende.

Kan ook kapot geheugen of moederbord zijn en nog meer:
http://support.microsoft.com/kb/228753/nl
 
Laatst bewerkt:
hmm k, als er nog mense iets meer wete met dit probleem laat maar weten. Alvast bedankt!
 
ja mijn excuses, maar door omstandigheden heb ik even niet kunnen verder werken aan het probleem, normaal gezien kan ik er deze week terug aan beginne, ik hou jullie wel op de hoogte.

Ciao
 
Dit mag allang weg hoor, hebben jullie hier geen kuispersoneel ofzo ?? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan